Складна процедура закупівель юридичних послуг створює перешкоди для належного захисту державних інтересів та надання кваліфікованого представництва в судах. Доки вона буде проведена, може, наприклад, закінчитися строк для оскарження рішення.
Змінами до Конституції передбачено, що представництво інтересів фізичних і юридичних осіб у судах здійснюється виключно адвокатами, крім окремих випадків. З наступного року адвокатська монополія пошириться і на місцеві суди, а з 2020-го — і на представництво інтересів органів державної влади та місцевого самоврядування.
Однак, уже зараз існує проблема щодо представлення у судах, зокрема, органів соціального страхування та юридичних осіб, які забезпечують потреби держави або територіальної громади. Адже вони повинні водночас виконувати вимоги щодо укладання договорів про отримання послуг.
Автор проекту «Про внесення змін до статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (№9081) пропонує не поширювати дію вказаного акту на випадки замовлення послуг професійної правничої допомоги.
При цьому порядок обчислення гонорару в такому договорі визначатиме Кабінет Міністрів спільно з Національною асоціацією адвокатів України. Згідно з положеннями проекту особливості, порядок оцінки якості, повноти та своєчасності зазначеного представництва визначатимуться Радою адвокатів України.
Коментарі
До статті поки що не залишили жодного коментаря. Напишіть свій — і будьте першим!