Усі ми юристи та маємо різні думки. Це природньо. Але іноді, на мій погляд, потрібно цими думками обмінюватися для розвитку юриспруденції. Я, виключно для обміну думками, приводжу дві доволі довгі цитати.
Будь-які реформи та трансформації найбільш швидкі та ефективні, коли вони впроваджуються через необхідність. Така саме ситуація наразі складається з інститутом розгляду судових справ в режимі відеоконференції.
Своєчасна мінімізація бізнес-ризиків, вміння управляти ними є ключовим фактором безпечної та прибуткової діяльності банків та компаній.
Згідо з даними Рахункової палати, у 2020-2021 роках держава недоотримала у бюджет від органів держаної виконавчої служби 334,4 млн. гривень виконавчого збору. Винними в цьому виявилися приватні виконавці.
Все частіше і частіше правоохоронці вдаються до невідкладних обшуків. Це вже стало усталеною практикою. Пройде час і вже тільки блазень буде звертатися спочатку за ухвалою слідчого судді. Ну що ж, добре. Давайте детально, по буквах, розберемо ст.233 …
Формування адвокатури сьогодні має певні проблемні риси. Демократичність вибору керівництва органів адвокатського самоврядування сумнівів не викликає. Але законом не передбачені механізми впливу адвокатського середовища на керівні органи.
Швидке, правильне і справедливе вирішення спорів - виклик для суспільства, суддів та адвокатів. Частково вони виключають один одного в традиційному, державному суді.
Останнє засідання Дисциплінарної комісії приватних виконавців 10 листопада 2021 року стало своєрідним рекордом, адже на ньому було припинено діяльність одразу двох приватних виконавців.
Клієнта фінансових пірамід зазвичай приваблює висока прибутковість вкладень на фоні непоінформованості у роботі фінансових ринків. Проте великі надії такого «високоприбуткового» інвестування найчастіше завдають лише фінансових втрат.
Пройшло майже 10 років як набув чинності новий Кримінальний процесуальний кодекс України, однак інститут зміни правової кваліфікації кримінального правопорушення й до теперішнього часу законодавчо недопрацьований.
Рішення ВАКС в справі Роттердам+ стало предметом палких дискусій. Але щоб бути об’єктивним в оцінках, потрібно перш за все поглянути на цей процес з точки зору права економіки.
Механізм розшуку в КПК України має досить поверхневе регулювання, у зв’язку з чим на практиці виникають питання, які не мають однозначної відповіді, та ситуації, які ускладнюють здійснення досудового розслідування.
У Страсбурзі не могли не помітити нестримне бажання української влади мати «свого» суддю в Європейському суді з прав людини.
Хотя в последнее время юристы критикуют решения Совета национальной безопасности и обороны, тем не менее, среди всего массива принятых документов можно найти вполне себе здравые меры, укладывающиеся в рамки закона.
Неочевидно, але слід визнати той факт, що конвенційна практика Європейського суду з прав людини дестабілізувала традиційний формально-логічний підхід у національному правозастосуванні.
Наразі продовжується політична дискусія щодо концепцій дизайну судової реформи. Адже запит на неї є вже давно, а з її реалізацією пов’язане надання кредитування МВФ та макрофінансової допомоги ЄС.
Брак знань, відсутність життєвого досвіду, слабка психіка - фактори, які в сукупності з іншими обставинами штовхають підлітків на дурниці, які іноді мають свій опис в Кримінальному кодексі. На цих же факторах потім часто грає сторона обвинувачення.
7 липня 2021 року у Верховній Раді надано подання Комітету з питань правової політики про розгляд законопроекту №5660 "Про примусове виконання рішень". Цей документ повинен вивести реформу на якісно новий рівень.
Чем же сегодня является Конституция? Как случилось, что в якобы правовом государстве правильность решений Конституционного Суда перепроверяют правоохранители?
Судді не схильні писати окремі думки (навіть якщо не згодні з рішенням більшості), оскільки така поведінка збільшує кількість роботи для більшості суддів – з огляду на необхідність додаткової юридичної аргументації.
Коли підприємець ставить питання продовження договору оренди землі, у чиновників іноді виникають претензії до орендатора. Що варто враховувати у таких випадках?
Фактичне використання в законопроекті про Службу безпеки України старих радянських рудиментарних практик ОСО/НКВД/КГБ, створення спецслужби, просякнутої сталінськими гаслами, тягне Україну назад.
В діловому середовищі, як у потенційних боржників, так і кредиторів, склалося уявлення про інститут банкрутства як про інструмент уникнення відповідальності за боргами. Це пояснюється багаторічною вкрай низькою ефективністю відповідних процедур.
Не кожен пересічний громадянин та навіть юрист, що не стикається на практиці з реєстраційними діями, знають щось про «Офіс протидії рейдерству». Більше того, останнім часом у новинах щодо гучних скандалів фігурує саме цей орган Мінюсту.
27 квітня Парламент ухвалив Закон про внесення змін до законодавчих актів щодо забезпечення поетапного впровадження Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи «Електронний суд» (№3985).
Політичний режим, який демонструє таку зневагу до права і порушує права людини все більше і більше, очікує нищівне фіаско.
Всі хто оплачує навчання в дошкільних, позашкільних закладах, закладах загальної середньої освіти, професійної (професійно-технічної) та вищої освіти має право повернути 18% від вартості навчання.
Великою проблемою Закону про санкції стало волюнтаристське намагання «натягнути» його на українські підприємства та громадян. Тобто суб’єктів, до яких можуть бути застосовані персональні обмежувальні заходи.
Усі місцеві загальні суди в Україні навряд зможуть продовжити здійснювати свої повноваження у наступному році, адже є сумніви у наявності підстав для цього після 1 січня 2022 року.
Кожен з нас щодня залишає особливий інформаційний «слід» в інтернет-просторі. Масштаби збору і використання різноманітних даних щодо кожного користувача мережі Інтернет значно зросли. Сучасним орієнтиром для нас є практика європейських судових інстит…