Професіонали в управлінні репутацією переконані, що комунікативна стратегія юридичного бізнесу не має сприяти лише збільшенню клієнтського запиту та впізнаваності бренду. Адже як клієнт бізнесу, так і його власник мають і інші потреби.
Консерватизм професії, а також відсутність стабільного позитивного досвіду застосування заважають остаточно переконати юристів, що технології — це добре.
Маленькі і великі кризи трапляються як у країні загалом, так і у кожного особисто. Головне — навчитись інтерпретувати ситуацію таким чином, аби знайти із неї найкращий вихід — стати на ще одну сходинку вище. Яким має бути керуючий адвокатським бюро і…
Для успішного процвітання будь-який бізнес потребує реклами послуг чи товарів. Юридичний бізнес не є винятком, оскільки без реклами важко знайти нових клієнтів.
Маркетологи виявили, що певні практики під час карантину не лише не зменшують обертів, але й активно зростають. Тому поділилися з адвокатами лайфхаками, як заробляти без демпінгу.
Присутністю у соцмережах нікого не здивувати. Це гарний інструмент для побудови відкритих відносин з громадянами та формування довіри до державного органу як носія влади. Але як створити публікацію, що позитивно впливатиме на його імідж?
Адвокати обговорили злободенні проблеми, які їм доводиться долати на шляху до успіху: нечесність конкурентів, відсутність ідеальних клієнтів та конкуренція з штучним інтелектом…
Конференції з маркетингу стали зручним майданчиком для обміну думками між піарниками юрфірм та їхніми клієнтами. Експерти радять, як грамотно розвивати особистий бренд і залучати нових клієнтів.
Свого часу інтерес преси до адвокатської монополії сприяв підвищенню юридичної грамотності населення. Тож тепер ті особи, які потребують правової допомоги, дуже ретельно досліджують юридичний ринок у пошуках найкращого фахівця.
Подвоїти прибуток юридичної фірми в умовах постійно скорочуваного ринку, виявляється, можливо. Проте для цього варто застосувати математичні моделі, запропоновані фізиками та соціологами.
Індустріально орієнтовані юридичні послуги здатні виконати відразу два завдання: надати клієнту приватний та високоякісний сервіс та підштовхнути юридичні фірми до нового витку конкуренції в нових умовах.
Загальний спад економіки істотно позначився на юридичному ринку, і, доки одні компанії об’єднувалися, інші — демпінгували. Однак попит на юридичні послуги й досі великий, а в зменшенні кількості замовлень винні неякісні послуги та погана реклама.
У США приватні акціонерні компанії активно вкладаються в компанії, які формують списки кращих юристів і юрфірм за галузями й видами практики. Що відбудеться після переходу найбільших міжнародних рейтингів до інших володільців?
Інформаційні новинки не лише втілюються в життя, вони змінюють економічні та правові засади. Завдання служителів закону — приборкати комп’ютерну силу та підкорити її нормативним регулюванням.
Інтерв’ювання клієнта — це перший крок до надання якісних юридичних послуг. На цьому фундаменті ґрунтується подальша комунікація. Проте не завжди вдається побудувати плідні відносини з людьми, які приходять до адвоката.
Останніми роками зарплати юристів якщо й зростали, то не дуже помітно. А про виплати у валюті більшості працівників іноземного консалтингу довелося забути. Скільки ж цього року отримують російські юристи?
Поширеним способом організації юридичного бізнесу є партнерство. Втім, його форми бувають дуже різними й залежать від багатьох факторів. Просто скалькувати чийсь кейс неможливо. Проте вивчити досвід не завадить.
Які способи просування юридичних фірм ефективні сьогодні? Як побудувати відносини із журналістами, щоб коментарі юристів з’являлися на сторінках видань? Ці питання обговорили на конференції «Маркетинг юридичної фірми 4.0».
Яким повинен бути піар-менеджер юрфірми й чого хочуть від нього в компанії? А може, піарник юристам і зовсім не потрібний? Про особливості роботи юридичного піар-менеджера розповіли керуючі партнери та піарники провідних юрфірм.
Попри те що юристи якісно консультують клієнтів, вони не до кінця розуміють, яке у них завдання в спілкуванні з цим клієнтом, як вести діалог, аби продати послуги на більшу суму.
Стати партнером — важливо, гроші — не головне, на погляди клієнта можна заплющити очі, а на особисте життя — у жодному разі. У цьому переконані молоді правники. Такі дані дослідження, проведеного серед співробітників американських юрфірм.
Юрист із топової міжнародної юридичної фірми на умовах анонімності розповів Rusbase, чи варта велика зарплата того, щоб працювати по 14 годин на добу.
Що є найціннішим активом юридичного бізнесу? Це - ваші клієнти. Від їх наявності та кількості залежатимуть результати роботи, розвиток бізнесу і прибуток. Але є й інша сторона цього моменту.
Юрфірми по-різному шукають шляхи виходу з кризи. Хтось закриває неактуальні практики, а хтось фокусується на тих напрямах, де росте попит. На сьогоднішній день одним з таких напрямів є кримінальна практика.
Адвокати продовжують обговорювати власну формулу успіху. За однойменним форумом ААУ відбувся семінар-практикум. «ЗіБ» вирішив розібратися: чому українські правники можуть уважати себе не надто успішними?
Обговорюючи тенденції розвитку юридичного бізнесу в рамках VI щорічного осіннього форуму Асоціації адвокатів України, правники вивели нову формулу успіху. Клієнтові потрібно пропонувати розв’язання проблеми, з якою той стикнеться в майбутньому.
Скільки вам платять? Чи задоволені ви професією? Які адвокати найщасливіші? На ці питання британські юристи відповідають у дослідженні The Lawyer Salary Survey щороку. Втім, один результат не змінюється ніколи.
Провідні аналітики в області юриспруденції після ретельного аналізу роботи юрдепартаментів підприємств найрізноманітніших галузей прийшли до висновку, що бізнес-потреби в послугах юристів-консультантів з часом змінюються.
Ефективне управління юридичним бізнесом неможливе, якщо ви на самому початку не визначите для себе мету, яку хочете досягти, та шлях, по якому збираєтеся йти.
Усі успіхи та прорахунки юридичних фірм базуються на двох факторах: якості менеджменту та ефективності роботи персоналу. Яких типових помилок припускаються керівники юрфірм під час кризи та якими є шляхи їх подолання? Спробуємо розібратися.
Консультант з питань стратегії і розвитку