Стратегії, тренди, SMM, PR – скільки в цьому людських ресурсів, часу та коштів? А скільки в цьому саме вас? Як адвокату розвивати власний бренд, на які кити при цьому спиратися і чому це більше, ніж про роботу?
Відсутність практичних навичок, вкорінені стереотипи та орієнтація на колег — все це заважає адвокатам ставити стратегічні цілі і досягати їх. Як не допустити помилок та заробляти більше, через призму власного досвіду розповіла адвокат.
Спад національного ВВП у 2022 році становить близько 40%. Десь у рамках такої, або навіть ще більшої частки, є і просідання юридичного ринку. Бо правничі послуги не є послугами критично важливого попиту.
Про успішність на юридичному ринку говорити поки що не доводиться. Вірогідніше за все «успіх» сьогодні – це здатність втриматись на ринку. Адвокати розповіли як це вдається робити під час воєнного стану.
На кожен гонорар знайдеться свій клієнт. Однак не всі витрати зрозуміє суд. Як доводити суму витрат на правничу допомогу? Чи можна стягнути витрати на очікування засідання, проїзд до суду та проживання в готелі?
Конкурентний та такий різний у ціновому сегменті ринок юридичних послуг пропонує адвоката на будь-який гаманець. Про те, як формувати ціну на послуги адвокатам розповіли на вебінарі.
Успіх правника — це копітка праця та зусилля. Утім, не менш вагомим фактором для карколомної кар’єри є тип мислення та філософія ставлення до перемог і невдач. Тож ким краще бути юристові: оптимістом чи песимістом?
Подвоїти прибуток юридичної фірми в умовах постійно скорочуваного ринку, виявляється, можливо. Проте для цього варто застосувати математичні моделі, запропоновані фізиками та соціологами.
Загальний спад економіки істотно позначився на юридичному ринку, і, доки одні компанії об’єднувалися, інші — демпінгували. Однак попит на юридичні послуги й досі великий, а в зменшенні кількості замовлень винні неякісні послуги та погана реклама.
Інтерв’ювання клієнта — це перший крок до надання якісних юридичних послуг. На цьому фундаменті ґрунтується подальша комунікація. Проте не завжди вдається побудувати плідні відносини з людьми, які приходять до адвоката.
Останніми роками зарплати юристів якщо й зростали, то не дуже помітно. А про виплати у валюті більшості працівників іноземного консалтингу довелося забути. Скільки ж цього року отримують російські юристи?
Які способи просування юридичних фірм ефективні сьогодні? Як побудувати відносини із журналістами, щоб коментарі юристів з’являлися на сторінках видань? Ці питання обговорили на конференції «Маркетинг юридичної фірми 4.0».
Яким повинен бути піар-менеджер юрфірми й чого хочуть від нього в компанії? А може, піарник юристам і зовсім не потрібний? Про особливості роботи юридичного піар-менеджера розповіли керуючі партнери та піарники провідних юрфірм.
Стати партнером — важливо, гроші — не головне, на погляди клієнта можна заплющити очі, а на особисте життя — у жодному разі. У цьому переконані молоді правники. Такі дані дослідження, проведеного серед співробітників американських юрфірм.
Що є найціннішим активом юридичного бізнесу? Це - ваші клієнти. Від їх наявності та кількості залежатимуть результати роботи, розвиток бізнесу і прибуток. Але є й інша сторона цього моменту.
Юрфірми по-різному шукають шляхи виходу з кризи. Хтось закриває неактуальні практики, а хтось фокусується на тих напрямах, де росте попит. На сьогоднішній день одним з таких напрямів є кримінальна практика.
Адвокати продовжують обговорювати власну формулу успіху. За однойменним форумом ААУ відбувся семінар-практикум. «ЗіБ» вирішив розібратися: чому українські правники можуть уважати себе не надто успішними?
Обговорюючи тенденції розвитку юридичного бізнесу в рамках VI щорічного осіннього форуму Асоціації адвокатів України, правники вивели нову формулу успіху. Клієнтові потрібно пропонувати розв’язання проблеми, з якою той стикнеться в майбутньому.
Скільки вам платять? Чи задоволені ви професією? Які адвокати найщасливіші? На ці питання британські юристи відповідають у дослідженні The Lawyer Salary Survey щороку. Втім, один результат не змінюється ніколи.
Провідні аналітики в області юриспруденції після ретельного аналізу роботи юрдепартаментів підприємств найрізноманітніших галузей прийшли до висновку, що бізнес-потреби в послугах юристів-консультантів з часом змінюються.
Ефективне управління юридичним бізнесом неможливе, якщо ви на самому початку не визначите для себе мету, яку хочете досягти, та шлях, по якому збираєтеся йти.
Чому одні юридичні компанії досягають успіху, а інші весь час тільки намагаються втриматися на плаву? Відповідь на це питання можна знайти, ретельно проаналізувавши закони менеджменту, за якими працюють найбільш прибуткові і успішні гравці на ринку.
"Закон і Бізнес" спробував дізнатись, чи може зовнішня реклама стати ефективним інструментом просування правничих послуг. З думками експертів з цього приводу можна ознайомитись у матеріалі "ЗіБ".
Минулий рік став для юридичного бізнесу періодом основоположних змін. Як не намагалися вітчизняні фірми привернути увагу до власного розвитку, вдалося це лише одиницям. Натомість присутністьміжнародних компаній слугувала джерелом напруги.
Зміна лідерів - це нормально для молодого, несформованого ринку юридичних послуг. Ми вже тричі спостерігали цю зміну, і, на мою думку, четверта хвиля на підході. Втім, у нас уже є системні фірми, яким під силу втримати своє лідерство.
Співвідношення ціна — якість вже не є запорукою успіху компанії на переповненому юридичному ринку. Аби стати помітним для споживача, потрібно вкладати кошти у сервіс та репутацію.
Діяльність з надання юридичних послуг передбачає грунтовну роботу фахівців з нормами чинного законодавства. Однак, щоб режим економії не позбавив правників клієнтів, їм потрібно звернути увагу й на інші закони.
Виявилося, що ступінь проникнення інформтехнологій на ринок юрпослуг несповна влаштовує правників. «ЗіБ» вирішив з’ясувати, яких мобільних новинок не вистачає юристам для підвищення ефективності своєї роботи.
Українцям легче зрозуміти специфіку роботи нашої юрисдикції, іноземним клієнтам на це потрібно більше часу. Але не важливо, де зареєстрований клієнт — у Лондоні чи Києві, він хоче отримати зрозумілу пораду.
Керуючий партнер ADER HABER