Ринок цифрового контенту та цифрової послуги В Україні розвивається не так швидко як в Європі. Однією із визначальних причин називається відсутність нормативно-правового регулювання даної сфери.
Аби заповнити цю прогалину, вони внесли проект закону «Про цифровий контент та цифрові послуги» (№6576).
Як зауважили нардепи, у травні 2019 року Європейським парламентом та Радою прийнято директиву №2019/770 про договори постачання цифрового контенту та цифрових послуг, яка набрала чинності 1.01.2022. Тож наша країна не повинна пасти задніх.
Загалом, під цифровим контентом у проекті розуміється «будь-яка інформація, у тому числі відомості та дані в цифровій формі, незалежно від того, чи є вони об’єктами права інтелектуальної власності». Наприклад, мається на увазі застосунок для мобільного чи антивірусна програма для комп’ютера.
Якихось новел проект не містить, а лише формалізує відносини між надавачем таких послуг та споживачем. Наприклад, перший має надати чітку інструкцію, як встановити програму, а другий — її дотримуватися. При цьому виконавець послуги повинен забезпечити надання оновлень впродовж усього строку користування продуктом.
Єдина незручність: тепер перш ніж завантажити застосунок, доведеться уважно ознайомитися із договором про користування ним. Бо раптом там будуть умови, що стануть згодом обтяжливими для споживача.
Матеріали за темою
Коментарі
До статті поки що не залишили жодного коментаря. Напишіть свій — і будьте першим!