В Україні бракує рейтингів, заснованих на об’єктивних даних. Є схожі продукти, які нажаль не долають цінового порогу рейтингових видань. Рейтинг ЮФ за фінансовими показниками, взятими у податкової, також не має сенсу з огляду очевидну недостовірність.
Про це в інтерв’ю виданню «Закон і Бізнес» розповіла радник з комунікацій Асоціації правників України Ірина Химчак.
За її словами, рейтинг повинен відбирати тільки ті юридичні фірми, які конкурують між собою за однаковий тип клієнтів. Порівнювати фірму, яка продає послуги судового захисту в кримінальних справах, і фірму, котра представляє інтереси іноземних банків у транзакціях на міжнародних ринках капіталів, не має сенсу і практичної користі ні для споживачів юридичних послуг, ні для самих фірм.
«В Україні бракує рейтингів, заснованих на об’єктивних даних. Є схожі продукти. Існують списки M&A проектів у Thomson Reuters та Mergermarket, однак за останні кілька років українські M&A-проекти настільки незначні, що не долають цінового порогу цих рейтингових видань. Проекти юридичних фірм складає СEE Legal Meters, проте і там ранжування відсутнє», — розповіла І.Химчак.
Крім того вона зазначила, що рейтинг юридичних фірм за фінансовими показниками, взятими в органах фіскальної служби, проводити також не має сенсу з огляду на його очевидну недостовірність.
Повний текст інтерв’ю з Іриною Химчак щодо підходів, які необхідно використовувати власникам юридичних компаній для залучення нових клієнтів та втримання наявних читайте у новому номері «Закон і Бізнес».

Матеріали за темою
Унормування порівняльної реклами внесе ясність у питання її добросовісності
в„–36 (1386), 08.09—14.09.2018
Політичну рекламу спробують поставити у межі
в„–36 (1386), 08.09—14.09.2018
В Україні можуть дозволити використання торговельних марок без згоди їх власників
в„–32 (1382), 11.08—17.08.2018
Споживачі еротичної реклами зможуть звертатися до суду за компенсацією страждань
в„–28 (1378), 14.07—20.07.2018
Розміщувати рекламу на стовпах заборонили
05.07.2018
У рекламі дозволять порівнювати якість продукції з конкурентною
в„–27 (1377), 07.07—13.07.2018
Таблички на вході в офіс – не реклама (проект закону)
в„–41 (1339), 28.10—03.11.2017
Штраф за несанкціоновану рекламу загрожує її замовнику, — проект
в„–31 (1329), 07.08—13.08.2017
Радник з комунікацій АПУ Ірина Химчак: Залучення маркетологом нових клієнтів— це робота, яка потребує системності
в„–9 (1307), 04.03—10.03.2017
В Німеччині хочуть заборонити сексистську рекламу
в„–27 (1273), 04.07—08.07.2016
В Норвегії заборонили роздягати людей в рекламі
в„–21 (1267), 21.05—27.05.2016
Коментарі
До статті поки що не залишили жодного коментаря. Напишіть свій — і будьте першим!