Наразі патріотичну тематику стали експлуатувати в комерційних цілях. Так, маркетологи вдаються до недоречного використання трагічних подій війни, патріотичних закликів і військових вітань.
Аби запобігти такому нешанобливому ставленню виробників товарів та послуг до воєнної тематики, група нардепів зареєструвала проект «Про внесення змін до деяких законів України щодо обмеження використання патріотичної тематики при реєстрації торговельних марок та в рекламі» (№9128), повідомляє «Закон і Бізнес».
Його поява викликана тим, що останнім часом на реєстрацію подаються торговельні марки алкогольних напоїв, продуктів харчування, інших товарів, які обігрують воєнну тематику в неприпустимий спосіб. На думку нардепів, цьому слід покласти край, заборонивши як подібні торговельні марки, так і креативні потуги маркетологів, які «хайпують» на патріотичних почуттях українців задля збільшення продажів.
Так, пропонується встановити у законі «Про охорону прав на знаки для товарів і послуг», що не можуть одержати правову охорону та не можуть бути зареєстровані як торговельні марки позначення, які відтворюють назви подій, пов’язаних із російською агресією, населених пунктів та місцевостей, що постраждали (крім випадків використання таких назв в адресах, а також реклами торговельних марок, зареєстрованих до 24.02.2022).
Крім того, у ТМ не можуть відтворюватися найменування виробників, назв типів і видів озброєння, військової і спеціальної техніки, родів військ, військових підрозділів ЗСУ, а також привітання, які визначені законодавством як офіційні для ЗСУ та інших створених відповідно до законів України військових формувань.
Так само в закон «Про рекламу» додається аналогічний перелік забороненої для розповсюдження рекламної продукції, в якій використані вказані назви чи привітання.
На думку авторів, це перешкодить експлуатації в комерційних цілях подій, в ході яких загинули люди, а також унеможливить випадки використання інших чутливих назв, образів та знаків, пов’язаних з опором російській агресії.

Сосиски «PATRONчики», редис «Азовсталь» та напій «Героїчна Буча Комбуча» — нардепи вважають недоречним «хайп» на патріотизмі.
Матеріали за темою
Як забронювати працівників через портал Дія
22.04.2025
Коментарі
До статті поки що не залишили жодного коментаря. Напишіть свій — і будьте першим!