Заради здоров’я дітей слід заборонити рекламу продуктів, які містять надто багато цукру, жиру та солі. Або принаймні максимально обмежити її потрапляння в поле зору підлітків.
З такою ініціативою вийшло Федеральне міністерство продовольства та сільського господарства Німеччини, повідомляє «Закон та Бізнес».
За оцінками міністерства, 15% дітей у Німеччині мають надмірну вагу. Тому пропонується насамперед обмежити рекламу нездорової їжі в Інтернеті.
У соціальних мережах і на YouTube ролики з такою їжею показуватимуться виключно у відео, яке дивляться лише глядачі віком від 14 років. А на ТБ рекламу шкідливої їжі дозволять демонструвати лише з 23:00 до 6:00.
Крім того, буде заборонено зовнішню рекламу фаст-фуду та солодощів на рекламних щитах у радіусі 100 м від шкіл, дитячих садків, дитячих майданчиків та розважальних закладів для дітей.
Згідно з визначенням ВООЗ, діагноз «Ожиріння» ставлять, якщо індекс маси тіла (відношення маси тіла в кілограмах до квадрата зростання в метрах) більший за 30. Якщо це відношення потрапляє в діапазон між 25 і 30, це вважається надмірною вагою.
У країнах Європи вживають різних заходів для того, щоб допомогти дітям змінити харчові звички. Наприклад, у школах Валенсії (Іспанія) вендингові автомати почали продавати фрукти замість тістечок.
Було б логічно заборонити не лише рекламу, а й споживання шкідливої їжі на очах у дітей.
Матеріали за темою
У Києві від реклами визволили дерево
28.04.2023
Як уникнути звинувачень у дискримінації при прийомі на роботу — рекомендації
в„–6 (1564), 12.02—18.02.2022
Споживачів заборонили вводити в оману зеленим тлом у Данії
в„–3 (1561), 22.01—28.01.2022
Відтепер в Україні штрафуватимуть за сексизм
10.01.2022
ВС заборонив Держпродспоживслужбі судитися за штрафи за рекламу
в„–45 (1551), 06.11—12.11.2021
Як створити імідж для товару за правилами
в„–51-52 (1453-1454), 28.12—10.01.2020


Коментарі
До статті поки що не залишили жодного коментаря. Напишіть свій — і будьте першим!