31.03.2023 16:51
Заради здоров’я дітей слід заборонити рекламу продуктів, які містять надто багато цукру, жиру та солі. Або принаймні максимально обмежити її потрапляння в поле зору підлітків.
З такою ініціативою вийшло Федеральне міністерство продовольства та сільського господарства Німеччини, повідомляє «Закон та Бізнес».
За оцінками міністерства, 15% дітей у Німеччині мають надмірну вагу. Тому пропонується насамперед обмежити рекламу нездорової їжі в Інтернеті.
У соціальних мережах і на YouTube ролики з такою їжею показуватимуться виключно у відео, яке дивляться лише глядачі віком від 14 років. А на ТБ рекламу шкідливої їжі дозволять демонструвати лише з 23:00 до 6:00.
Крім того, буде заборонено зовнішню рекламу фаст-фуду та солодощів на рекламних щитах у радіусі 100 м від шкіл, дитячих садків, дитячих майданчиків та розважальних закладів для дітей.
Згідно з визначенням ВООЗ, діагноз «Ожиріння» ставлять, якщо індекс маси тіла (відношення маси тіла в кілограмах до квадрата зростання в метрах) більший за 30. Якщо це відношення потрапляє в діапазон між 25 і 30, це вважається надмірною вагою.
У країнах Європи вживають різних заходів для того, щоб допомогти дітям змінити харчові звички. Наприклад, у школах Валенсії (Іспанія) вендингові автомати почали продавати фрукти замість тістечок.
Закон і Бізнес
Коментарі
До статті поки що не залишили жодного коментаря. Напишіть свій — і будьте першим!