31.05.2025 13:14
Діти, як ніхто інший, схильні вірити рекламі. Й виробники продуктів часто не переймаються тим, що вона формує у нового покоління шкідливі звички, які призводять згодом до ожиріння.
Щоб не допустити цього, в Данії планують запровадити повну заборону на рекламу фастфуду, чіпсів та газованих напоїв, орієнтовану на дітей віком до 15 років, пише «Закон і Бізнес».
Зараз у країні діє лише неофіційне обмеження на рекламу шкідливих продуктів для аудиторії до 13 років. Однак чимало виробників обходять ці правила, розміщуючи рекламу у блогерів і проводячи промо-акції в соціальних мережах.
Новий закон усуне існуючі лазівки. Під обмеження потрапить будь-яка рекламна активність — телевізійна, інтернет-реклама, включаючи просування у популярних тіктокерів. Для порушників передбачено відчутні штрафи. Відповідальність зачепить і платформи, які розміщуватимуть заборонений контент.
Цей захід є частиною державної програми боротьби з дитячим ожирінням та формування здорових харчових звичок у нового покоління.
Раніше більше половини датчан заявили, що потрібно повністю заборонити рекламу чіпсів, солодощів та газировок в Інтернеті, щоб захистити дітей та молодь.
Як повідомляв «ЗіБ», з 2018 року в усіх школах країн ЄС заборонили продавати газовані напої. А податок на солодкі напої вже діє у Португалії. Завдяки ньому люди стали споживати менше цукру.
Закон і Бізнес
Коментарі
До статті поки що не залишили жодного коментаря. Напишіть свій — і будьте першим!