Відповідно до ст.14 закону «Про адвокатуру та адвокатську діяльність», адвокатське бюро – це юрособа, створена одним адвокатом, яка діє на підставі статуту. Цей документ доведеться обов’язково подати на держреєстрацію. Тож що слід у ньому передбачити?
Про це інформує «Закон і Бізнес» з посиланням на НААУ.
Керівництво зі складання статуту адвокатського бюро та зразок такого статуту підготував заступник голови комітету НААУ з питань адвокатської практики Дмитро Хуторний.
Відповідно до загальних вимог ст. 87 Цивільного кодексу для створення юридичної особи її учасники (засновники) розробляють установчі документи, які викладаються письмово і підписуються всіма учасниками (засновниками), якщо законом не встановлений інший порядок їх затвердження.
Відповідно, оскільки така форма здійснення адвокатської діяльності як АБ передбачає створення юридичної особи одним адвокатом, відповідно, саме він і має розробити та підписати статут.
Не варто також забувати, що за законом найменування адвокатського бюро повинно включати прізвище адвоката, який його створив, наприклад, «Адвокатське бюро Петренка» (АБ Петренка).
З урахуванням положень законодавства, статут АБ може містити наступні розділи (не виключно):
Загальні положення;
Предмет діяльності;
Юридичний статус;
Учасник;
Помічники адвоката;
Трудовий колектив;
Керівні органи;
Учасник як керівний орган;
Виконавчий орган;
Майно та кошти;
Гонорар, організація праці та її оплата;
Дивіденди;
Ведення обліку та складання звітності;
Внесення змін та доповнень до Статуту;
Припинення діяльності;
Заключні та перехідні положення.
Зразок статуту адвокатського бюро можна завантажити за посиланням.
Коментарі
До статті поки що не залишили жодного коментаря. Напишіть свій — і будьте першим!