Чинних норм не достатньо для убезпечення руху на залізницях від зловмисників, які пошкоджують елементи інфраструктури, що може спричинити катастрофу. Причому саджати слід і тих, хто скуповує крадене.
Так вважає автор проекту «Про внесення змін до Кримінального кодексу України та Кодексу України про адміністративні правопорушення щодо посилення відповідальності за втручання в діяльність залізничного транспорту» (№9067), повідомляє «Закон і Бізнес».
Ним пропонується доповнити новою частиною ст.213 («Порушення порядку здійснення заготівлі металобрухту та операцій з металобрухтом») КК, якою передбачити кримінальну відповідальність за приймання на брухт елементів інфраструктури залізничного транспорту та/або деталей і вузлів рухомого складу. Покаранням стане безальтернативне ув’язнення на строк від 1 до 3 років, а у разі рецидиву — до 5 років.
Оскільки жодних інших кваліфікуючих ознак не встановлюється, то навіть за виявлену серед металобрухту гайку чи милицю з колії заготівельнику загрожуватиме мінімум рік тюрми. Причому доведеться тримати охорону пунктів збирання, аби елементи залізничної інфраструктури не потрапили до них «випадково».
Крім того, пропонується доповнити КК новою ст.2772, яка вводить кримінальну відповідальність у вигляді позбавлення волі на строк від одного до 3 років за використання вживаних деталей, агрегатів, вузлів залізничного рухомого складу при виробництві нових транспортних засобів.
А в ст.110 КпАП з’явиться окрема частина, що передбачатиме покарання (штраф від 200 до 400 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, або від 3400 до 6800 грн.) за розфарбування внутрішнього та/або зовнішнього обладнання пасажирських вагонів, стекол локомотивів і вагонів. Аналогічним стане штраф за пошкодження обладнання вагонів, визначений у ч.1 цієї статті.
 
										
											Гайки з колії, як свідчить література, скручували від їх появи. Хіба що не на металобрухт, а на грузила.
Матеріали за темою
							Найбільший літак у світі збудують в Італії						
							
28.09.2025
										
   
  


Коментарі
До статті поки що не залишили жодного коментаря. Напишіть свій — і будьте першим!