21.09.2022 16:27
Через відсутність поштових марок та бюджетного фінансування на оплату поштових послуг, Третій апеляційний адміністративний суд від сьогодні призупинив відправлення усієї поштової кореспонденції.
Відповідне повідомлення розміщено на веб-сайті суду, інформує «Закон і Бізнес».
У суді пропонують скористатися альтернативними способами отримання інформації. Так, ознайомитися з датою призначення справи до розгляду можна на веб-сайті Третього ААС.
З процесуальними документами можна ознайомитися особисто в приміщенні суду або отримати їх електронні копії електронною поштою. Так само, їх можуть переслати через підсистему «Електронний суд».
Для належного повідомлення про рух судової справи при зверненні до суду просиять повідомляти всі відомі номера телефонів і адреси електронної пошти свої та інших учасників справи, бажано — також через підсистему«Електронний суд».
Дізнатися необхідну інформацію у відділі по роботі зі зверненнями громадян та надання інформації суду можна за номером: (068) 956-18-90.
Також у Третьому ААС звертають увагу, що учасники судових справ можуть отримати копії відповідних процесуальних рішень суду особисто в канцелярії суду, щоденно з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 16:00 (обідня перерва з 12:00 до 12:45).
Закон і Бізнес
Коментарі
До статті поки що не залишили жодного коментаря. Напишіть свій — і будьте першим!