Споживачів заборонили вводити в оману зеленим тлом
Заради просування своєї продукції багато компаній вказує на упаковках, що товари «екологічно чисті». Проте споживач має бути впевненим, що його не обманюють. Але як це перевірити?
У Данії вирішили покласти функцію контролю на самих виробників. Щоб отримати право називати свої продукти екологічними, компанія повинна довести, що її продукт значно менше впливає на навколишнє середовище, ніж аналогічні товари. Для цього доведеться провести експертну оцінку дії продукту протягом усього життєвого циклу.
Якщо з’ясується, що виробник не може документально підтвердити екологічну чистоту своєї продукції, йому доведеться заплатити багатомільйонний штраф.
Також у рекламі заборонено використовувати кольори чи зображення, які справляють враження, що продукція не завдає шкоди природі. Наприклад, додавати на етикетки значки з деревами або навіть фотографувати товари на зеленому тлі.
Заборона на введення в оману споживачів уже діє в Данії довгі роки. Проте наглядові органи не займалися питаннями екологічності товарів, оскільки не мали чітких інструкцій. Тепер органи мають право почати перевірки у випадку, якщо компанію запідозрили в гринвошингу.
Торік 20 європейських екоорганізацій та рухів закликали заборонити рекламуватися компаніям, чиї послуги та продукція пов’язані з використанням вугілля, нафти та інших видів викопного палива. Насамперед ідеться про транспортні компанії, наприклад авіаперевізників або виробників автомобілів. В європейців буде рік, аби підтримати ініціативу.

Матеріали за темою
У Києві від реклами визволили дерево
28.04.2023
Як уникнути звинувачень у дискримінації при прийомі на роботу — рекомендації
в„–6 (1564), 12.02—18.02.2022
Відтепер в Україні штрафуватимуть за сексизм
10.01.2022
ВС заборонив Держпродспоживслужбі судитися за штрафи за рекламу
в„–45 (1551), 06.11—12.11.2021
Як створити імідж для товару за правилами
в„–51-52 (1453-1454), 28.12—10.01.2020
Унормування порівняльної реклами внесе ясність у питання її добросовісності
в„–36 (1386), 08.09—14.09.2018
В Україні можуть дозволити використання торговельних марок без згоди їх власників
в„–32 (1382), 11.08—17.08.2018
Коментарі
До статті поки що не залишили жодного коментаря. Напишіть свій — і будьте першим!