Гарні дівчата на біг-борді здатні привернути увагу до реклами. Однак така експлуатація жіночого тіла є дискримінацією за гендерною ознакою і має бути заборонена.
Автор проекту «Про внесення змін до Закону України «Про рекламу» щодо протидії дискримінації» (№8588) Ірина Луценко вважає, що «зображення еротичних частин жіночого тіла задля привернення уваги чоловіків насправді принижують гідність жінки». Адже «призводить до того, що саме тіло та сексуальність сприймається як товар».
Тому вона пропонує заборонити не лише розповсюдження, а й виготовлення дискримінаційної реклами. Зокрема такої, що «використовує людину виключно як сексуальний об’єкт з метою привернення уваги споживачів, або будується на неоднозначних виразах з натяками на сексуальні стосунки».
Водночас збільшаться і штрафи за повторне вчинення порушення законодавства про рекламу. Якщо сьогодні їх розмір становлять 5-ти кратну вартість для рекламодавця, виготовлювача чи розповсюджувача, то повторне порушення коштуватиме у 6 разів більше, ніж перше.
Більше того, передбачається, що споживачі такої реклами можуть звертатися до суду та претендувати на отримання відшкодування. Чи-то усі жінки/чоловіки, чи тільки ті, хто зазнав моральних страждань через порівняння із зображенням, — не уточнюється.

І.Луценко пропонує карати навіть неоднозначні вирази з натяками на сексуальні стосунки.
Матеріали за темою
У Києві від реклами визволили дерево
28.04.2023
Як уникнути звинувачень у дискримінації при прийомі на роботу — рекомендації
в„–6 (1564), 12.02—18.02.2022
Споживачів заборонили вводити в оману зеленим тлом у Данії
в„–3 (1561), 22.01—28.01.2022
Відтепер в Україні штрафуватимуть за сексизм
10.01.2022
ВС заборонив Держпродспоживслужбі судитися за штрафи за рекламу
в„–45 (1551), 06.11—12.11.2021
Як створити імідж для товару за правилами
в„–51-52 (1453-1454), 28.12—10.01.2020
Коментарі
До статті поки що не залишили жодного коментаря. Напишіть свій — і будьте першим!