Обмеження тотального панування у міському просторі рекламоносіїв зменшить візуальне засмічення вулиць міста, а також відсутність реклами на стовпах поліпшить ситуацію в сфері безпеки дорожнього руху.
Так вважають автори законопроекту №3454 «Про внесення змін до Закону України «Про рекламу» щодо використання окремих елементів благоустрою та контактної мережі при здійсненні рекламної діяльності», який підтримала Верховна Рада 3 чеврня.
Як зазначили автори даної ініціативи, розміщення реклами на стовпах та електроопорах призвело до візуального засмічення вулиць, площ та майданів, спотворення історичного та культурного ареалів українських міст, а також негативно позначається на безпеці дорожнього руху.
Тому було вирішено доповнити ст. 8 Закону «Про рекламу» новою частиною такого змісту: «Розміщення реклами та/або рекламних засобів на підтримуючих, опорних та інших елементах контактної мережі, на засобах та обладнанні (у тому числі опорах) зовнішнього освітлення забороняється».
Матеріали за темою
У Києві від реклами визволили дерево
28.04.2023
Як уникнути звинувачень у дискримінації при прийомі на роботу — рекомендації
в„–6 (1564), 12.02—18.02.2022
Споживачів заборонили вводити в оману зеленим тлом у Данії
в„–3 (1561), 22.01—28.01.2022
Відтепер в Україні штрафуватимуть за сексизм
10.01.2022
ВС заборонив Держпродспоживслужбі судитися за штрафи за рекламу
в„–45 (1551), 06.11—12.11.2021
За накручування переглядів у США засудили короля обману
в„–46 (1552), 13.11—19.11.2021
У чеському місті зникне реклама заради фотографів
в„–44 (1550), 30.10—05.11.2021
Європейські організації запропонували впровадити обмеження на брудну рекламу
в„–42-43 (1548-1549), 21.10—29.10.2021
Google оштрафували за монополію рекламних сервісів у Франції
в„–24 (1530), 12.06—18.06.2021
Коментарі
До статті поки що не залишили жодного коментаря. Напишіть свій — і будьте першим!