Французький антимонопольний регулятор зобов’язав компанію Google виплатити штраф у розмірі €220 млн за зловживання монопольним становищем у сфері інтернет-реклами.
У 2019 позов проти Google подали News Corp., французька газета Le Figaro і бельгійська медіагрупа Rossel La Voix, пише Бі-Бі-Сі.
Розслідування показало, що компанія використовувала своє провідне становище на ринку рекламних послуг в Інтернеті, де деякі її інструменти, такі як Google Ad Manager, стали майже незамінними для розробників сайтів та мобільних додатків. Також Google просував власні рекламні сервіси на шкоду конкурентам.
Відповідно до угоди, досягнутої з французькою владою, материнська компанія Google погодилася внести зміни до деяких зі своїх рекламних онлайн-сервісів. Угода, хоча і є обов’язковою тільки на території Франції, може стати одним із перших рішень на хвилі розслідувань або судових позовів, спрямованих проти рекламного бізнесу Google.
У 2020 році доходи Google від реклами в інтернеті склали $147 млрд — більше, ніж у будь-якої іншої Інтернет-компанії.

Матеріали за темою
Як уникнути звинувачень у дискримінації при прийомі на роботу — рекомендації
в„–6 (1564), 12.02—18.02.2022
Споживачів заборонили вводити в оману зеленим тлом у Данії
в„–3 (1561), 22.01—28.01.2022
Відтепер в Україні штрафуватимуть за сексизм
10.01.2022
ВС заборонив Держпродспоживслужбі судитися за штрафи за рекламу
в„–45 (1551), 06.11—12.11.2021
За накручування переглядів у США засудили короля обману
в„–46 (1552), 13.11—19.11.2021
У чеському місті зникне реклама заради фотографів
в„–44 (1550), 30.10—05.11.2021
Європейські організації запропонували впровадити обмеження на брудну рекламу
в„–42-43 (1548-1549), 21.10—29.10.2021
Рекламні бігборди змусять відсунути подалі від доріг — проект
в„–47 (1501), 21.11—27.11.2020
В Україні планують змусити Google сплатити податок на додану вартість
в„–42 (1496), 17.10—23.10.2020
Фейсбук вводить заборону на нетолерантну рекламу
в„–27 (1481), 04.07—10.07.2020
Замовив рекламу, на яку хтось образився, — заплати штраф
в„–18 (1472), 09.05—15.05.2020
Як створити імідж для товару за правилами
в„–51-52 (1453-1454), 28.12—10.01.2020
Коментарі
До статті поки що не залишили жодного коментаря. Напишіть свій — і будьте першим!