Європейські організації запропонували запровадити обмеження на «брудну» рекламу
Важливим елементом у питаннях захисту навколишнього середовища є перехід на поновлювані та екологічно чисті джерела енергії. Тому в Євросоюзі вирішили боротися з використанням викопного палива за допомогою заборони на рекламу.
Близько 20 європейських екологічних організацій оголосили про початок збору підписів за нову громадянську ініціативу. Вона закликає заборонити рекламуватися компаніям, чиї послуги та продукція пов’язані з використанням вугілля, нафти та інших видів викопного палива.
У першу чергу це стосується транспортних компаній — авіаперевізників та виробників автомобілів. Крім того, їм хочуть заборонити бути спонсорами спортивних заходів.
На думку авторів ініціативи, заборона реклами допоможе стимулювати відмову компаній від «брудного» палива.
У європейців буде рік, щоб підтримати ініціативу. Якщо вона набере більше мільйона підписів від представників мінімум 7 країн — членів ЄС, то Єврокомісія буде зобов’язана її розглянути та розробити відповідний законопроект.
Проте за останні два роки використання та видобуток вугілля в країнах Євросоюзу і так знизилися на третину. Основною причиною для цього став перехід на поновлювані та екологічно чисті джерела енергії.
Матеріали за темою
У Києві від реклами визволили дерево
28.04.2023
Як уникнути звинувачень у дискримінації при прийомі на роботу — рекомендації
в„–6 (1564), 12.02—18.02.2022
Споживачів заборонили вводити в оману зеленим тлом у Данії
в„–3 (1561), 22.01—28.01.2022
Відтепер в Україні штрафуватимуть за сексизм
10.01.2022
ВС заборонив Держпродспоживслужбі судитися за штрафи за рекламу
в„–45 (1551), 06.11—12.11.2021
За накручування переглядів у США засудили короля обману
в„–46 (1552), 13.11—19.11.2021
У чеському місті зникне реклама заради фотографів
в„–44 (1550), 30.10—05.11.2021
Google оштрафували за монополію рекламних сервісів у Франції
в„–24 (1530), 12.06—18.06.2021
Коментарі
До статті поки що не залишили жодного коментаря. Напишіть свій — і будьте першим!