Німцям заборонять дивитися на оголені груди
У Німеччині обговорюють законопроект щодо заборони сексистської реклами в публічному просторі. Проте більшість німців до таких рекламних плакатів ставляться спокійно.
Яскраво-червоні напіввідкриті губи, пружні жіночі груди, спокусливо зігнуті голі спини, інша жіноча краса, ледве прикрита стрінгами, — все це може скоро зникнути з рекламних плакатів в Німеччині. З ініціативою прибрати «дискримінуючу сексистську рекламу» з німецьких вулиць виступив особисто міністр юстиції країни Хайко Мас. Проте треба сказати, що навіть в його власній соціал-демократичній партії не всі підтримують розроблений за дорученням Маса законопроект.
Дійсно, опитування громадської думки доказують: погляду більшості жителів країни напіводягнені або навіть оголені жінки і чоловіки зовсім не ображають. Майже 60% опитаних абсолютно спокійно ставляться до публічного рекламного оголення — повного або часткового.
Правда, є істотна різниця між респондентами чоловічої і жіночої статі. Більше третини жінок вважають оголення на рекламних плакатах і в соціальних мережах образливим і дискримінуючим. Серед чоловіків — таких лише 15%. Проте коли справа стосується деяких заборон, то в цьому представники обох статей єдині: 38%, наприклад, уважають, що повинно бути заборонено повністю показувати оголені груди. Відмітимо, що інші нічого проти не мають або їм все одно.
Це, до речі, стосується і оголених чоловічих торсів. Тут цифри теж виявилися схожими. Багато хто вважає несправедливим, що, скажімо, Фейсбук забороняє показувати оголені жіночі груди, але дозволяє показувати чоловічі.
В ході соціологічних досліджень, проведених інститутом опитування громадської думки Mafo за замовленням журналу Playboy, було опитано більш як тисячу респондентів — німців і німок самого різного віку.
Матеріали за темою
У Києві від реклами визволили дерево
28.04.2023
Як уникнути звинувачень у дискримінації при прийомі на роботу — рекомендації
в„–6 (1564), 12.02—18.02.2022
Споживачів заборонили вводити в оману зеленим тлом у Данії
в„–3 (1561), 22.01—28.01.2022
Відтепер в Україні штрафуватимуть за сексизм
10.01.2022
ВС заборонив Держпродспоживслужбі судитися за штрафи за рекламу
в„–45 (1551), 06.11—12.11.2021
За накручування переглядів у США засудили короля обману
в„–46 (1552), 13.11—19.11.2021
У чеському місті зникне реклама заради фотографів
в„–44 (1550), 30.10—05.11.2021
Європейські організації запропонували впровадити обмеження на брудну рекламу
в„–42-43 (1548-1549), 21.10—29.10.2021
Google оштрафували за монополію рекламних сервісів у Франції
в„–24 (1530), 12.06—18.06.2021
Коментарі
До статті поки що не залишили жодного коментаря. Напишіть свій — і будьте першим!