Закон і Бізнес


Чарівна реклама

Німцям заборонять дивитися на оголені груди


№27 (1273) 04.07—08.07.2016
ЮХИМ ШУМАН, DW
5521

У Німеччині обговорюють законопроект щодо заборони сексистської реклами в публічному просторі. Проте більшість німців до таких рекламних плакатів ставляться спокійно.


Яскраво-червоні напіввідкриті губи, пружні жіночі груди, спокусливо зігнуті голі спини, інша жіноча краса, ледве прикрита стрінгами, — все це може скоро зникнути з рекламних плакатів в Німеччині. З ініціативою прибрати «дискримінуючу сексистську рекламу» з німецьких вулиць виступив особисто міністр юстиції країни Хайко Мас. Проте треба сказати, що навіть в його власній соціал-демократичній партії не всі підтримують розроблений за дорученням Маса законопроект.

Дійсно, опитування громадської думки доказують: погляду більшості жителів країни напіводягнені або навіть оголені жінки і чоловіки зовсім не ображають. Майже 60% опитаних абсолютно спокійно ставляться до публічного рекламного оголення — повного або часткового.

Правда, є істотна різниця між респондентами чоловічої і жіночої статі. Більше третини жінок вважають оголення на рекламних плакатах і в соціальних мережах образливим і дискримінуючим. Серед чоловіків — таких лише 15%. Проте коли справа стосується деяких заборон, то в цьому представники обох статей єдині: 38%, наприклад, уважають, що повинно бути заборонено повністю показувати оголені груди. Відмітимо, що інші нічого проти не мають або їм все одно.

Це, до речі, стосується і оголених чоловічих торсів. Тут цифри теж виявилися схожими. Багато хто вважає несправедливим, що, скажімо, Фейсбук забороняє показувати оголені жіночі груди, але дозволяє показувати чоловічі.

В ході соціологічних досліджень, проведених інститутом опитування громадської думки Mafo за замовленням журналу Playboy, було опитано більш як тисячу респондентів — німців і німок самого різного віку.