Вивіска не є рекламою у разі розміщення на ній одного з видів інформації: зареєстроване найменування особи, знаки для товарів і послуг, що належать цій особі, вид її діяльності та ін., а не їх сукупність
На таку особливість розуміння реклами звернув увагу Касаційний адміністративний суд у справі №814/2539/14, інформує «Закон і Бізнес».
Спірним у цій справі було вирішення питання чи підпадає розміщена на будівлі вивіска з позначенням «Аптека низьких цін» під критерії поняття реклами.
КАС дійшов висновку, що реклама — це інформація, а вивіска (табличка) — спосіб розміщення інформації. Вивіска (табличка) може мати як рекламний характер, так і інформаційний. Різниця полягає у змісті інформації, а не способі її представлення. Тож Суд дійшов висновку, що розміщена вивіска є інформаційною — знак для товарів і послуг, тобто не є рекламою відповідно до ч.6 ст.9 Закону «Про рекламу», та не потребує отримання відповідного дозволу.
КАС зробив акцент на помилковості висновків апеляційного суду, що логотип позивача ототожнюється з інформацією про умови акцій-знижок, а тому така вивіска належить до зовнішньої реклами.
Інші приклади вирішення спорів щодо розміщення зовнішньої реклами містяться в огляді судової практики за січень 2018-го — листопад 2021 року).
Зокрема, в огляді вміщено правові позиції щодо:
повноважень органів місцевого самоврядування на встановлення порядку демонтажу рекламних конструкцій;
меж компетенції органів Державної інспекції з питань захисту прав споживачів та Національної поліції щодо контролю за дотриманням законодавства про рекламу;
участі контролюючих органів, зокрема, Державтоінспекції в процедурі погодження дозвільної документації на розміщення зовнішньої реклами;
притягнення до відповідальності за порушення законодавства у сфері розміщення реклами;
визначення суб’єкта відповідальності у сфері розміщення реклами.
Аби не пропустити новини судової практики, підписуйтеся на Телеграм-канал «ЗіБ». Для цього натисність на зображення.
Матеріали за темою
Коментарі
Цікава інформація, яка підкреслює важливість правильного підходу до оформлення. Врахування усіх деталей, зокрема, стиль та місце розташування, може значно вплинути на ефективність. Наприклад, компанії…