Кожен власник юридичної фірми вже зараз має замислитися про створення відділу продажу, якщо він воліє зберегти бізнес і розвивати його. Також варто бути готовими замінити частину колег у команді.
Про це виданню «Закон і Бізнес» розповіла керівник консалтингової компанії HeartMarketing Олена Цимідан.
Нові часи диктують бізнесу нові правила. Потерпати від цього або отримувати щонайбільшу користь – вирішувати підприємцям. Саме тому, зокрема і юридичному бізнесу, експерт з побудови відділів продажів радить не баритися та налагоджувати в компанії систему постійного потоку клієнтів.
«Навіть на етапі створення юрфірми не буде зайвим мати в штаті менеджера з продажу. Безумовно, доведеться виходити із зони комфорту, оскільки це інший спосіб організації діяльності, ніж той, яким послуговується сьогодні 90% ринку», - запевняє експерт.
Також важливо правильно організувати роботу продажників і юристів, аби вони працювали як злагоджена команда на користь фірми: «Сейлз-менеджер виконує технічну функцію: домовляється про зустріч. А далі вже юристи демонструють професіоналізм і переконують клієнта в перевагах співробітництва. Тому «впарювання» як такого не відбувається. Говорити добре про себе може бути соромно й незручно, а потенційним клієнтом це сприйматиметься як самовихваляння. А от менеджер з продажу може повністю розкрити всі чесноти юриста (регалії, досвід, визнання, успішні кейси). І тому залучення сторонніх осіб до продажу фаховості завжди буде більш ефективним, ніж самостійна робота».
Проте О.Цимідан попереджує, керівникові юридичної фірми варто бути готовим до кадрових змін, адже дехто в колективі може чинити опір нововведенням: «Це нормальний процес, якого не слід лякатися. Завжди знайдеться достатня кількість грамотних співробітників, які результативно працюватимуть за новою системою і будуть задоволені».
Матеріали за темою
Коментарі
До статті поки що не залишили жодного коментаря. Напишіть свій — і будьте першим!