Право на оскарження ухвал, постановлених відповідно до ст.267 КАС, стосується будь-яких рішень щодо накладення штрафу, в тому числі й про відмову в цьому. Такий висновок зробив Пленум ВАСУ в постанові №3, текст якої друкує «Закон і Бізнес».
Пленум Вищого адміністративного суду України
Постанова
13 березня 2017 року м.Київ №3
Про огляд практики застосування адміністративними судами статті 267 Кодексу адміністративного судочинства України
Заслухавши доповідь заступника голови, секретаря пленуму Вищого адміністративного суду України М.Смоковича про огляд практики застосування адміністративними судами статті 267 Кодексу адміністративного судочинства України, пленум Вищого адміністративного суду України
ПОСТАНОВЛЯЄ:
1. Доповідь заступника голови, секретаря пленуму Вищого адміністративного суду України М.Смоковича взяти до відома.
2. Огляд практики застосування адміністративними судами статті 267 Кодексу адміністративного судочинства України (додається) довести до відома суддів адміністративних судів.
Головуючий О.НЕЧИТАЙЛО
Секретар пленуму М.СМОКОВИЧ
Огляд практики застосування адміністративними судами ст.267 Кодексу адміністративного судочинства
Відповідно до ст.1291 Конституції контроль за виконанням судового рішення здійснює суд.
Сьогодні кодекс передбачає дві процесуальні форми контролю адміністративного суду за виконанням рішень в адміністративних справах: це зобов’язання судом суб’єкта владних повноважень, не на користь якого ухвалене рішення, подати у встановлений судом строк звіт про його виконання (ст.267 КАС) та шляхом вирішення і розгляду справ із приводу рішень, дій або бездіяльності державної виконавчої служби (ст.181 КАС).
Перша форма судового контролю є відносно новою і адміністративними судами застосовується нечасто. Основною причиною цього є неоднакове розуміння судами окремих положень ст.267 КАС.
Відповідно до ст.36 закону «Про судоустрій і статус суддів» пленум вищого спеціалізованого суду систематизує та забезпечує оприлюднення правових позицій вищого спеціалізованого суду з посиланням на судові рішення, в яких вони були сформульовані.
У Вищому адміністративному суді здійснено вивчення практики застосування адміністративними судами ст.267 КАС.
За результатом цієї роботи сформовано огляд правових позицій ВАС, наведених у рішеннях, в яких вирішено питання застосування тих положень вказаної статті, що викликали певні труднощі у правозастосовній практиці адміністративних судів різних інстанцій.
З повним текстом постанови пленуму можна ознайомитись за посиланням.

Матеріали за темою
Чого більше від зразкових рішень, допомоги чи клопоту?
в„–10 (1412), 16.03—22.03.2019
Судді нарікають, що податківці закидають їх гнилими плодами
в„–40 (1390), 06.10—12.10.2108
У ВАСУ переобрали заступника голови суду
07.07.2017
У ВАСУ обиратимуть заступника голови суду
05.07.2017
Причиною великого навантаження на суддів адмінсудів є виконання ними обов’язків державних органів
в„–15 (1313), 15.04—21.04.2017
Президент не зобов'язаний вводити у дію рішення РНБО, — правовий висновок ВАС
в„–14 (1312), 08.04—14.04.2017
Про що шкодують у ВАС та чому заздрять майбутнім процесуальним повноваженням КАС
в„–11 (1309), 18.03—24.03.2017
ВАС запевняє, що юрисдикція готова до зростання навантаження й перерозподілу справ
в„–7 (1253), 13.02—19.02.2016
Вищий адмінсуд попереджає: без автономії юстиції громадяни можуть втратити право на захист від свавілля влади
в„–6 (1252), 06.02—12.02.2016
Сьогодні призначать нового Голову ВАСУ
17.04.2014
Коментарі
До статті поки що не залишили жодного коментаря. Напишіть свій — і будьте першим!