Що є найціннішим активом юридичного бізнесу?
Це - ваші клієнти. Від їх наявності та кількості залежатимуть результати роботи, розвиток бізнесу і прибуток.
Є й інша сторона цього моменту в бізнесі: навіть при наявності великої якісної клієнтської бази, але при неякісній роботі з нею ви ризикуєте цю базу втратити.
Правильно організована робота з постійними клієнтами може додатково приносити в ваш юридичний бізнес до 30% прибутку без особливих на це зусиль.
Що важливо при роботі з клієнтами?
Для початку юристу важливо розвинути мислення підприємця і визначити бізнес-модель своєї юридичної компанії. Далі має бути зібрано кваліфіковану команду або ви повинні оволодіти відповідними навичками, якщо ви перебуваєте на старті бізнесу. Вам потрібно вибудувати ефективну роботу з клієнтами, впровадити і налаштувати CRM-систему, опрацювати можливі заперечення, налагодити процес обліку і документообігу у відділі по роботі з клієнтами.
Якщо не мати чіткого керівництва до вищеперелічених дій, цей процес може затягнутися на кілька років, перешкоджаючи росту і прибутку.
Виходи два:
1. Витрачати ресурси на те, щоб особисто розібратися і пробувати запуск методом проб і помилок з ризиками або
2. Відвідати воркшоп, на якому практики з багаторічним досвідом за один неповний робочий день дадуть інструменти, що працюють, і проінструктують, як з мінімальними ризиками для процесу і співробітників впровадити їх в свій юридичний бізнес.
Ми обрали другий варіант.
8 квітня проходитиме WORKSHOP для юристів з побудови ідеальних взаємин з клієнтами "Клієнтський сервіс та продажу в юридичному бізнесі".
Чим більше стає звернень до вашої компанії, тим складніше впровадити і налаштувати систему взаємовідносин зі своїми клієнтами.
Запускайтеся правильно і отримуйте результат!

Матеріали за темою
Як адвокатові закріпити свій бренд у свідомості споживача
в„–19 (1473), 16.05—22.05.2020
Як не втратити клієнтів та продовжити зростати під час кризи
в„–17 (1471), 02.05—08.05.2020
Як юристу написати статтю, якій поставлять уподобайку та поширять на своїх сторінках
в„–2 (1456), 18.01—24.01.2020
Чим небезпечний популярний режим роботи Homeoffice?
в„–41 (1443), 19.10—25.10.2019
Успіх юриста досі залежить від особистих контактів, але не варто забувати про роботів
в„–39 (1441), 05.10—11.10.2019
Ті, хто не зможе задовольнити запити клієнтів на професійність, зрештою, будуть змушені піти, - Олександра Сасіна (Павленко)
в„–38 (1440), 28.09—04.10.2019
Чому з юридичних фірм звільняються працівники та як їх втримати
в„–31-32 (1433-1434), 10.08—21.08.2019
Повага до права підвищує репутацію та імідж бізнесу, а отже — його прибутковість, - Юрій Петренко, керуючий партнер ADER HABER
в„–15 (1417), 20.04—26.04.2019
Консультанти побоюються зміни володільців юридичних ранжирів
в„–46 (1396), 17.11—23.11.2018
Коментарі
До статті поки що не залишили жодного коментаря. Напишіть свій — і будьте першим!