Персональний підбір кандидатур на посади працівників патронатної служби, організацію їх роботи та розподіл місячного фонду оплати праці здійснює особисто керівник державного органу, при якому утворено патронатну службу, який несе відповідальність за правомірність своїх рішень.
Це передбачено постановою Кабміну від 20.04.2016 №298 "Деякі питання працівників патронатних служб в державних органах". Постанова набирає чинності одночасно з Законом про державну службу, тобто вже з 1 травня.
Працівник патронатної служби приймається на роботу до відповідного державного органу за строковим трудовим договором за основним місцем роботи або за сумісництвом чи на громадських засадах.
Керівник держоргану, при якому утворено патронатну службу, в межах загального фонду оплати праці працівників патронатної служби:
- визначає чисельність працівників патронатної служби, її структуру;
- установлює конкретний розмір місячної зарплати працівникам патронатної служби залежно від займаної посади з урахуванням складності та виконання відповідальної роботи;
- надає працівникам патронатної служби матеріальну допомогу для оздоровлення під час надання щорічної відпустки.
Загальний фонд оплати праці працівників патронатної служби відповідного керівника державного органу з помісячним розподілом установлюється щороку під час складання штатного розпису такого органу виходячи з двох місячних фондів оплати праці керівника державного органу, при якому утворено патронатну службу.
Нагадаємо, відповідно до Закону про держслужбу до посад патронатної служби належать посади радників, помічників, уповноважених та прес-секретаря Президента України, працівників секретаріатів Голови ВР, його Першого заступника та заступника, працівників патронатних служб Прем’єр-міністра та інших членів КМУ, помічників-консультантів народних депутатів України, помічників та наукових консультантів суддів Конституційного Суду України, помічників суддів, а також посади патронатних служб в інших державних органах.
Коментарі
знову удар по судовій системі: спочатку судді п'ятирічки, які не можуть виконувати свої повноваження не за власної волі, а тепер і помічники, які мабуть підуть взагалі з посад через невизначенність ст…
Это, млять, точно...
Интересно, что помощник судьи, который якобы не является госслужащим (хотя по факту это идиотизм полный, противоречащий самому ЗУ "О госслужбе"), может подменять секретаря и выполнять его ра…
це все ще при тому, що ми тепер ніхто для інших працівників суду, ми фактично не координуємо роботу секретаря с/з. Є судя, стул, стіл, пк і справи. Європейські стандарти!!!)
Може КМУ має на увазі, що суддя має сам доплачувати різницю? Але ж не від вибирає собі справу, а автоматизована система документообігу, не він вирішує, які процесуальні дії вчиняти, а кодекси, які не …
можна наприклад підроблять секретарем с/з. доречі, гарна ідея. тепер залишилось підсидіть колег.
Виходчи зі змісту даної постанови, нас повинні всіх звільнити, а потім укласти з кожним відповідні уогди в яких буде зафіксована з/п на відповідний рік. І так би мовити, до одного місьця наша вислуга,…
Лише один плюс, це можливість роботи за сумісництвом. Натомість дивлячись на те, що робота на посаді помічника забирає весь вільний час, думаю часу на сумісництво не залишиться. А з такими окладами ді…
складається враження, що помічник - сама непотрібна посада в суді. бо його ж роботу ніхто не бачить. от тільки правда така, що одні пишуть, а інші ставлять підпис. доречі, про зміну істотних умов прац…
Після підрахунків зарплати і статусу "людина-ніхто" мало хто захоче працювати за 1000 грн., заміняти секретаря ще і суд охороняти замість віртуальної воєнізованої охорони.
а я же бути з помічником голови суду? як завжди - нове законодавство створило більше питань чим дало якусь відповідь.
Зашибісь!!!!
Просто нема слів....добили остаточно своєю постановою. Це разом з суддями щоб і нормальні кадри пішли з системи? Який нормальний помічник, який має стаж та досвід буде за 1000 грн. працювати, якщо шта…
На судовій владі про це "дрібне" питання - ні слова....шановні колеги, ми зібрались всім колективом читати це роз"яснення....ніхто нічого не розуміє, редакція ЗІБ, допоможіть в наступни…
я вважаю, що керівником державного органу, при якому утворено патронатну службу, є не голова суду, а відповідний суддя, за яким прикріплений помічник. а вже розмір зарплати помічника, судді будуть вир…
существует человек который может разъяснить ЭТО: "на основании двух месячных фондов оплаты труда руководителя государственного органа, при котором создана патронатной службе." ???
Цікаво, в якому стані цей документ писався.....і чи довго думали, щоб таке придумати. Абсурд(.
Панове, постанову КМУ, де описані наші оклади ще ніхто не скасував до цього часу.
))) точно по 220 грн. оклад
Це якщо в голови суду приблизно 15 тис. зарплата, з врахуванням викладеного 30 тис. грн. на 24 помічники, так як у нас в суді? Це що зарплата помічника судді буде 1025 грн? Чудова перспектива.
читал Жэньми́нь жиба́о - ни одной буквы не угадал... лыжи однозначно не едут! кто может это объяснить?!
вже б писали одну мінімалку ато морочать голову. а може взагалі лишим на громадських засадах і все. яка не яка а економія
Про помощников судей вообще ничего не понятно. Получается что ЗРП помощника = месячный фонд ЗРП голови суду х 2 / количество помощников? А как же п.7 Перехідних положень ЗУ "ПДС" про немо…
конкретніше - два місячних оклади керівника апарату суду це фонд заробітної плати патронатної служби на рік )))
Це мають знову прийняти на роботу? То нічого, що 10 років працюю? Про зарплату теж нічого не зрозуміло, поясніть, будь-ласка, конкретніше.