Експерти підтверджують: ринок послуг знавців законів стає «двояким»
Автори доповіді «Реальні ставки 2012» оцінили погодинні ставки високооплачуваних адвокатів на американському юрринку. Висновок був зроблений однозначний — заробітки юристів ростуть швидше, ніж показники інфляції.
Доповідь є спільним проектом керуючої компанії TyMetrix, яка займається перевіркою рахунків за юридичні послуги, і дослідницької організації Corporate Executive Board.
Як повідомляє Право.ру, дослідження підтвердило, що ставки адвокатів продовжують зростати й залежать від статусу юридичної фірми, її територіального розташування й відносин з кожним конкретним корпоративним клієнтом.
У період з 2009 до 2011 року понад усе зріс розмір погодинної оплати роботи юристів «верхнього ешелону», тоді як для правників менш престижних компаній ця оплата не змінилася. Відомо, що у 2011-му середня ціна юридичних послуг становила $530 на годину. Проте, якщо офіс розташовується в таких містах, як Бостон, Чикаго, Лос-Анджелес, Сан-Франциско або Вашингтон, то послуги адвоката, який займається приватною практикою, коштують приблизно на $161 більше. Також дорогими вважаються юристи, які працюють у Балтиморі, Х’юстоні, Філадельфії й Сан-Хосе. Так, ціна послуг партнера юридичної фірми, яка розташована в цих містах, становить $700, а рядового співробітника — $450 на годину.
Найвищий же рівень заробітку в адвокатів Нью-Йорку, а найнижчий — у Ріверсайді, штат Каліфорнія.
У доповіді наголошується, що 90% юристів часто беруть із різних клієнтів різну плату за аналогічну роботу, причому різниця може бути вельми істотною.
52% захисників у період з 2009 до 2011 року збільшили розмір оплати від $25 до $200 за годину роботи. Значна кількість юристів не наважується просити понад $1000 і лише 3% від загальної кількості розглянутих компаній отримують більше.
Дослідження цього року показало, що ринок юрпослуг стає більш «двояким»: є фірми, які підвищують ціни завдяки своїй популярності і місцю в рейтингу, а є великі фірми, що встановлюють плату за послуги тільки виходячи зі статусу компанії.
Всього було досліджено 62 компанії, що працюють у 17 різних областях, включаючи енергетику, фінансування, торгівлю, високі технології, страхування й охорону здоров’я. Автори дослідження зібрали інформацію від понад 4000 фірм, включаючи рахунки, сплачені їхніми клієнтами.
Весь номер в форматі PDF
(pdf, 2.79 МБ)

Юрфірми в США найчастіше підвищують вартість послуг тільки з огляду на статус компанії.
Матеріали за темою
Як розпізнати вакансії від аферистів
02.10.2025
Які трудові права мають неповнолітні
22.09.2025
Чи можна звільнити мобілізованого працівника
20.06.2025
Коментарі
До статті поки що не залишили жодного коментаря. Напишіть свій — і будьте першим!