Закон і Бізнес


Американські розцінки

Експерти підтверджують: ринок послуг знавців законів стає «двояким»


Юрфірми в США найчастіше підвищують вартість послуг тільки з огляду на статус компанії.

№17 (1056) 21.04—27.04.2012
4952

Автори доповіді «Реальні ставки 2012» оцінили погодинні ставки високооплачуваних адвокатів на американському юрринку. Висновок був зроблений однозначний — заробітки юристів ростуть швидше, ніж показники інфляції.


Доповідь є спільним проектом керуючої компанії TyMetrix, яка займається перевіркою рахунків за юридичні послуги, і дослідницької організації Corporate Executive Board.

Як повідомляє Право.ру, дослідження підтвердило, що ставки адвокатів продовжують зростати й залежать від статусу юридичної фірми, її територіального розташування й відносин з кожним конкретним корпоративним клієнтом.

У період з 2009 до 2011 року понад усе зріс розмір погодинної оплати роботи юристів «верхнього ешелону», тоді як для правників менш престижних компаній ця оплата не змінилася. Відомо, що у 2011-му середня ціна юридичних послуг становила $530 на годину. Проте, якщо офіс розташовується в таких містах, як Бостон, Чикаго, Лос-Анджелес, Сан-Франциско або Вашингтон, то послуги адвоката, який займається приватною практикою, коштують приблизно на $161 більше. Також дорогими вважаються юристи, які працюють у Балтиморі, Х’юстоні, Філадельфії й Сан-Хосе. Так, ціна послуг партнера юридичної фірми, яка розташована в цих містах, становить $700, а рядового співробітника — $450 на годину.

Найвищий же рівень заробітку в адвокатів Нью-Йорку, а найнижчий — у Ріверсайді, штат Каліфорнія.

У доповіді наголошується, що 90% юристів часто беруть із різних клієнтів різну плату за аналогічну роботу, причому різниця може бути вельми істотною.

52% захисників у період з 2009 до 2011 року збільшили розмір оплати від $25 до $200 за годину роботи. Значна кількість юристів не наважується просити понад $1000 і лише 3% від загальної кількості розглянутих компаній отримують більше.

Дослідження цього року показало, що ринок юрпослуг стає більш «двояким»: є фірми, які підвищують ціни завдяки своїй популярності і місцю в рейтингу, а є великі фірми, що встановлюють плату за послуги тільки виходячи зі статусу компанії.

Всього було досліджено 62 компанії, що працюють у 17 різних областях, включаючи енергетику, фінансування, торгівлю, високі технології, страхування й охорону здоров’я. Автори дослідження зібрали інформацію від понад 4000 фірм, включаючи рахунки, сплачені їхніми клієнтами.