Подекуди учасники справи не можуть ознайомитися із матеріалами справи в «Електронному суді». У ДП ІСС «Електронний суд» звернули увагу на основні причини, що унеможливлюють таке ознайомлення.
Причина №1: невнесення ідентифікаційних даних користувача до АСДС
Можливість дистанційного ознайомлення з матеріалами судової справи в «Електронному кабінеті» надається користувачу у разі внесення судом інформації про реєстраційний номер облікової картки платника податків, або паспортні дані, або ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань учасника судового процесу в автоматизовану систему документообігу суду (статистичну картку).
Таким чином, вказаний параметр є основним для отримання доступу до матеріалів судової справи в «Електронному кабінеті».
У разі надсилання користувачем документів у справі за допомогою власного «Електронного кабінету» ідентифікаційні дані користувача вносяться до автоматизованої системи документообігу суду в автоматичному режимі.
У разі надсилання особою документів у справі в паперовій формі її ідентифікаційні дані вносяться до автоматизованої системи документообігу суду працівником суду в обов’язковому порядку. У разі відсутності в поданих документах ідентифікаційних даних учасника справи такі дані вносяться працівником суду одразу після їх отримання судом. У тому числі — за поданими учасниками справи заявами, наприклад як заява про ознайомлення з матеріалами справи в електронному вигляді (внесення реєстраційного номеру облікової картки платника податків до додаткових відомостей про учасника справи та надання доступу до електронної справи).
Причина №2: недотримання правил роботи з документами
До «Електронного кабінету» користувачів передаються такі типи електронних примірників документів по справі:
з комп’ютерної програми «Д-3»:
1) реєстраційна картка вхідного документу;
2) реєстраційна картка вхідної електронної пошти;
3) протоколи автоматизованого розподілу справи (повторного, визначення слідчого судді тощо);
4) судові рішення;
5) документи, що переведені до технологічного статусу «Оригінал»;
з комп’ютерної програми «Діловодство спеціалізованого суду»:
1) перший системний справоутворюючий документ (документ реєстрації справи);
2) протоколи автоматизованого розподілу справи (повторного, визначення слідчого судді тощо);
3) судові рішення;
4) реєстраційні картки надходження та відправлення документів з/до ЕКЕС;
5) документи, що переведені до технологічного статусу «Оригінал».
У разі необхідності внесення у згадані комп’ютерні програми сканованих документів або інших файлів - такі документи необхідно прикріплювати до вищевказаного переліку документів, оскільки в іншому випадку це буде однією з причин не відображення в Електронних кабінетах користувачів матеріалів судової справи.
Коментарі
До статті поки що не залишили жодного коментаря. Напишіть свій — і будьте першим!