Верховна Рада вирішила скасувати своє попереднє рішення стосовно віднесення з 1 липня пива до алкогольних напоїв. Як наслідок - депутати погодились внести зміни в частині скасування для пивоварної галузі атестації виробництва, сертифікації та підтвердження відповідності продукції та ліцензування виробництва.
Відповідний законопроект №2971-д “Про внесення змін до деяких законів України щодо регулювання виробництва та обігу пива” сьогодні було прийнято за основу. Зауважимо, законопроект було прийнято з правками комітету, однак оновлений текст документу на даний момент відсутній на сайті ВР. З огляду на вказані вище зміни, проект передбачає, що до суб'єктів, які з 1 липня і до набрання чинності законом здійснювали виробництво пива без ліцензії, не застосовуються відповідні фінансові санкції. Проект також передбачає скасування для пивоварної галузі: - регулювання Кабінетом Міністрів України мінімальних оптово-відпускних або роздрібних цін; - державне регулювання нормування втрат при виробництві; - внесення місць зберігання продукції до Єдиного державного реєстру; - єдиних із алкогольними напоями вимог до маркування продукції; Натомість проект містить спеціальні вимоги до маркування пива. Так, для маркування пива, яке реалізується в Україні, на будь-якій упаковці, етикетці має зазначатись: назва держави; назва та адреса виробника, адреса потужностей виробництва; назва продукту; об’єм (дм3) або (л); вміст спирту, не менше % об., або об’ємна частка спирту, не менше %; позначення нормативного документа, згідно з яким виготовлений продукт (для продукції вітчизняного виробництва, призначеної для реалізації на території України); наявність ароматизаторів, барвників (при їх використанні); знак для товарів та послуг (за наявності); кінцева дата споживання “Вжити до” або дата виробництва та строк придатності у будь-якому місці споживчої тари, зручному для читання інформації; штриховий код. Окрім того, маркування пива повинно містити застереження для споживачів у вигляді текстового напису такого змісту: “Не рекомендовано вживати дітям віком до 18 років, вагітним жінкам, особам, які мають медичні чи професійні протипоказання до вживання алкогольних напоїв”. Водночас найбільшу критику з боку народних депутатів викликали положення стосовно реклами, які містить законопроект №2971-д. Так, відповідно до проекту у рекламі забороняється поширювати інформацію про проведення розважальних заходів, конкурсів, лотерей, розіграшів призів, якщо умовою надання права участі у таких заходах є придбання та/або споживання алкогольних напоїв. Окрім того, проект передбачає виключення із заборони на розповсюдження та продаж товарів тих товарів, які пов’язані з реалізацією пива в місцях продажу, споживанням пива та спонсоруванням з використанням знаків для товарів та послуг, під якими випускається пиво.

Матеріали за темою
Уряд стимулює розвиток ринку спиртних напоїв
23.01.2024
Незабаром почнуть діяти нові акцизні марки
18.07.2023
За втрачені 32 млн судитимуть податківця
30.06.2023
Українці стали офіційно вдвічі більше палити
19.08.2022
У Києві почали продавати алкоголь
01.04.2022
В ЄС підрахували, в яких країнах найдорожчий алкоголь і тютюн
в„–27 (1481), 04.07—10.07.2020
Коментарі
До статті поки що не залишили жодного коментаря. Напишіть свій — і будьте першим!