11 липня набувають чинності зміни до законодавства (норми закону №1978), які забороняють рекламу електронних пристроїв для куріння та продаж е-сигарет і рідин до них з ароматичними та смаковими добавками.
Про це інформує «Закон і Бізнес» з посиланням на МОЗ.
Зокрема, зміни передбачають заборону продажу тютюнових виробів з ароматичними добавками (це енергетичні добавки, вітаміни, кофеїн, таурин; добавки, які роблять викиди диму кольоровими), які могли вводити споживачів в оману щодо наслідків вживання тютюну. Також забороняється продаж сигарет та тютюну для самокруток (зокрема, фільтр, папір, капсула яких містить тютюн або нікотин, або смако-ароматичні добавки). Щодо е-сигарет – забороняється продаж рідин з нікотином чи без, які містять смако-ароматичні добавки (зокрема, зі смаком фруктів, ментолу чи кофеїну).
Заборона виробництва та продажу тютюнових виробів, е-сигарет та рідин до них з добавками набуває чинності з 11 липня. Проте залишки продукції виробники зможуть розпродавати ще протягом року. Законом передбачено штраф за їхню реалізацію особам, які не досягли 18 років, у розмірі 1020 грн, а у разі повторного порушення – 10 200 грн.
Також під заборону підпадає реклама тютюнових виробів, електронних сигарет та рідин до них. Заборона включає рекламу як у точках продажу, так і в мережі «Інтернет». Та передбачена заборона реклами такої продукції на телебаченні чи як спонсорства на публічних заходах.

.
Матеріали за темою
Уряд стимулює розвиток ринку спиртних напоїв
23.01.2024
Незабаром почнуть діяти нові акцизні марки
18.07.2023
За втрачені 32 млн судитимуть податківця
30.06.2023
Українці стали офіційно вдвічі більше палити
19.08.2022
У Києві почали продавати алкоголь
01.04.2022
В ЄС підрахували, в яких країнах найдорожчий алкоголь і тютюн
в„–27 (1481), 04.07—10.07.2020
Коментарі
До статті поки що не залишили жодного коментаря. Напишіть свій — і будьте першим!