Попри попереднє зростання на 19%, ринок преміум віскі втратив свій статус однієї з найкращих альтернативних інвестицій. Через це сталося значне просідання ринку, на якому все ще трапляються покупки ціною в кілька мільйонів за пляшку.
Про це інформує «Закон і Бізнес» з посиланням на Телеграм-канал народного депутата Ярослава Железняка, в якому він звертається до статті у Financial Times.
Ціни на «тонкі та рідкісні» односолодові віскі, що продаються на аукціонах, знизилися на 7%. Це найбільше зниження з 2012 року, не враховуючи 51% падіння під час локдауну у 2020 році.
Інвестиційний банк Noble & Co аналізував близько 8,500 транзакцій, підкреслюючи, що спад продажів свідчить про зменшення попиту на розкішні товари, включно з віскі, на тлі економічних потрясінь у світі.
Проблеми на ринку у Китаї та падіння обсягів продажів у Латинській Америці та на Карибах негативно вплинули на загальний стан ринку.
Незважаючи на окремі випадки успішних продажів, як-от пляшка Macallan 1926 за £2.1 млн, загальний тренд показує ослаблення ринку.
Експерти вважають, що це більше пов’язано з відсутністю впевненості інвесторів, ніж з їхньою неспроможністю купувати дорогі пляшки.
.
Матеріали за темою
Діють нові вимоги щодо рівня зарплат на підприємствах, що торгують підакцизною продукцією
28.10.2025
Уряд стимулює розвиток ринку спиртних напоїв
23.01.2024
Незабаром почнуть діяти нові акцизні марки
18.07.2023
За втрачені 32 млн судитимуть податківця
30.06.2023
Українці стали офіційно вдвічі більше палити
19.08.2022
У Києві почали продавати алкоголь
01.04.2022


Коментарі
До статті поки що не залишили жодного коментаря. Напишіть свій — і будьте першим!