Закон С– Бізнес Репутація як додаткова вартість

Піарник повинен переконати топ-менеджмент юридичної компанії в тому, що досягти поставлених цілей у сфері зовнішньої комунікації без участі партнерів неможливо.

Піарник повинен переконати топ-менеджмент юридичної компанії в тому, що досягти поставлених цілей у сфері зовнішньої комунікації без участі партнерів неможливо.

Матеріали за темою

Коментарі

0
Ангеліна

Дуже влучна стаття — багато піарників справді забувають, що юридичний піар вимагає зовсім іншого підходу, ніж у класичному бізнесі. Особливо важливо говорити простою мовою, а не перевантажувати текст …

11.11.2025 17:19 Відповісти
0
Антон Васілієв

У сучасному світі PR-фахівець виконує роль не просто комунікатора, а справжнього стратегічного партнера бізнесу. Це саме та професія, яка допомагає компаніям «звучати» — як у медіа, так і в серцях спо…

24.06.2025 12:01 Відповісти


Створено в Студії Дмитра Бабича