КМУ прийняв постанову, якою затверджено Положення про Єдиний реєстр довіреностей. Документ розроблено з метою врегулювання порядку ведення і користування Єдиним реєстром довіреностей, який є складовою Єдиної державної електронної системи е-нотаріату.
Про це інформує «Закон і Бізнес» з посиланням на Судову владу.
Прийнятою постановою визначено організаційні та процедурні засади функціонування Єдиного реєстру довіреностей, зокрема:
- порядок реєстрації довіреностей, їх дублікатів та припинення дії у Реєстрі;
- механізм перевірки реєстратором дійсності довіреностей та їх дублікатів;
- правила формування витягів про реєстрацію та витягів з цього Реєстру;
- порядок надання реєстраторами інформації з Реєстру та доступу до неї користувачами.
Крім того, держателем Реєстру визначено Мін’юст, який вживає організаційних заходів, пов’язаних із забезпеченням ведення та функціонування Реєстру та здійснює його нормативно-правове забезпечення.
Нотаріус як реєстратор вносить до Системи е-нотаріату відомості про довіреності та їх дублікати, а також завантажує їх скановані копії.
Це забезпечує можливість будь-якій заінтересованій особі перевірити нотаріальний документ шляхом сканування QR-коду. Після сканування на електронному пристрої через мобільний застосунок Порталу «Дія» відображатиметься інформація про наявність або відсутність відповідного документа в Системі е-нотаріату.
За наявності згоди хоча б однієї особи, зазначеної в нотаріальному документі, можна буде отримати його електронну копію.
.
Матеріали за темою
Коли переводять годинник (постанова Кабміну)
24.10.2025
Незабаром розлучатися можна буде онлайн
09.10.2025
Уточнено процедуру отримання посвідчення УБД
02.10.2025
На порталі Дія з’явиться голосовий AI
29.09.2025


Коментарі
До статті поки що не залишили жодного коментаря. Напишіть свій — і будьте першим!