У договорів про надання фінансових платіжних послуг з’явилися нові вимоги щодо змісту, прав та обов’язків споживача на надавача, недобросовісних умов з метою їх запобігання, примірника договору, що укладається у вигляді електронного документа. Для небанківських надавачів платіжних послуг окремо зазначені технічні вимоги до договорів в частині способу викладення тексту.
30 листопада набрали чинності постанови Правління Національного банку України:
– № 232 «Про внесення змін до деяких нормативно-правових актів Національного банку України з питань додаткових вимог до договорів про надання фінансових послуг, укладених банками зі споживачами»;
– № 233 «Про затвердження Положення про додаткові вимоги до договорів про надання платіжних послуг, укладених небанківськими надавачами платіжних послуг зі споживачами».
Разом із тим, для всіх учасників платіжного ринку постановами передбачено перехідний період 3 місяці на приведення своїх договорів у відповідність до вимог Національного банку.
В НБУ говорять, що нові вимоги покликані забезпечити захист прав та інтересів споживачів під час укладання ними договорів про надання платіжних послуг. Крім того, вони сприятимуть повноті розкриття інформації про умови надання фінансових платіжних послуг під час укладання відповідних договорів як діючими учасниками платіжного ринку, так і новими гравцями.
 
										
											.
Матеріали за темою
							В обігу з’являться модифіковані банкноти						
							
09.08.2024
										
							Спрощено умови погашення споживчих кредитів						
							
12.06.2023
										
   
  


Коментарі
До статті поки що не залишили жодного коментаря. Напишіть свій — і будьте першим!