16.01.2022 17:12
Чимало готелів просять гостей залишати відгуки про відпочинок. Щоправда, розраховують на позитивні рецензії, а на негатив реагують іноді дуже болісно.
Так, мандрівниця, відпочивши в тризірковому Ozone hotel, розташований неподалік національного парку Кхао Яй поставила закладу на порталі Agoda.com 6 балів з 10. При цьому вказала на низьку якість наданих їй послуг, пише портал TourDom.
За словами адвоката, керівництво готелю зв’язалося з незадоволеною клієнткою і вимагало видалити відгук, а також вибачитися за критику, яка, на їхню думку, є необґрунтованою. Інакше погрожувала подати позов на 3 млн батів (близько 2,45 млн грн.) за поганий відгук у публічній площині.
Утім, жінка має намір прийняти виклик, щоб інші туристи не виявилися заручниками поганого сервісу.
Коментарі
До статті поки що не залишили жодного коментаря. Напишіть свій — і будьте першим!