Закон і Бізнес


Будь нами задоволений!


№1-2 (1559-1560) 12.01—21.01.2022
2378

Чимало готелів просять гостей залишати відгуки про відпочинок. Щоправда, розраховують на позитивні рецензії, а на негатив реагують іноді дуже болісно.


Так, мандрівниця, відпочивши в тризірковому Ozone hotel, розташований неподалік національного парку Кхао Яй поставила закладу на порталі Agoda.com 6 балів з 10. При цьому вказала на низьку якість наданих їй послуг, пише портал TourDom.

За словами адвоката, керівництво готелю зв’язалося з незадоволеною клієнткою і вимагало видалити відгук, а також вибачитися за критику, яка, на їхню думку, є необґрунтованою. Інакше погрожувала подати позов на 3 млн батів (близько 2,45 млн грн.) за поганий відгук у публічній площині.

Утім, жінка має намір прийняти виклик, щоб інші туристи не виявилися заручниками поганого сервісу.