На період новорічних свят, з 1 грудня 2016 року ПАТ «Укрзалізниця» припинила надання послуги резервування місць в поїздах через веб-сайт. Таким чином квитки через Інтернет тепер можна тільки купити, а не зарезервувати.
Як повідомила виданню «Закон і Бізнес» прес-служба УЗ, рішення призупинити операцію резервування місць в поїздах через мережу Інтернет прийнято його керівництвом, враховуючи численні звернення пасажирів щодо проблеми з придбанням квитків на період масових перевезень, зокрема, на зимові свята.
У відомстві сподіваються, що такий експеримент дозволить запобігти зловживання, пов'язані з незаконним перепродажем проїзних документів.
«Укрзалізниця» нагадує, що зарезервувати місця в поїздах через Інтернет можна було з самого початку введення продажу квитків через всесвітню мережу. До 1 грудня 2016 року квитки можна було зарезервувати на 24 години, і коштувала ця послуга пасажиру 17 грн.
Для поліпшення обслуговування громадян та уникнути непорозумінь при посадці в поїзд «Укрзалізниця» постійно звертається до пасажирів з проханням не купувати квитки у сторонніх осіб, а виключно в касі або через офіційний онлайн-сервіс ПАТ «Укрзалізниця», і агентів, підключених до автоматизованої системи продажу квитків.
Також залізничники звертають увагу правоохоронних органів на численні скарги громадян про протиправної діяльності перекупників на вокзалах.
Матеріали за темою
Коментарі
До статті поки що не залишили жодного коментаря. Напишіть свій — і будьте першим!