На період новорічних свят, з 1 грудня 2016 року ПАТ «Укрзалізниця» припинила надання послуги резервування місць в поїздах через веб-сайт. Таким чином квитки через Інтернет тепер можна тільки купити, а не зарезервувати.
Як повідомила виданню «Закон і Бізнес» прес-служба УЗ, рішення призупинити операцію резервування місць в поїздах через мережу Інтернет прийнято його керівництвом, враховуючи численні звернення пасажирів щодо проблеми з придбанням квитків на період масових перевезень, зокрема, на зимові свята.
У відомстві сподіваються, що такий експеримент дозволить запобігти зловживання, пов'язані з незаконним перепродажем проїзних документів.
«Укрзалізниця» нагадує, що зарезервувати місця в поїздах через Інтернет можна було з самого початку введення продажу квитків через всесвітню мережу. До 1 грудня 2016 року квитки можна було зарезервувати на 24 години, і коштувала ця послуга пасажиру 17 грн.
Для поліпшення обслуговування громадян та уникнути непорозумінь при посадці в поїзд «Укрзалізниця» постійно звертається до пасажирів з проханням не купувати квитки у сторонніх осіб, а виключно в касі або через офіційний онлайн-сервіс ПАТ «Укрзалізниця», і агентів, підключених до автоматизованої системи продажу квитків.
Також залізничники звертають увагу правоохоронних органів на численні скарги громадян про протиправної діяльності перекупників на вокзалах.