Как развеять миф о консервативности судебных учреждений
Сегодня коммуникация является важной составляющей управленческой деятельности любого учреждения. Ее роль становится все весомее, поскольку она ориентирована на налаживание связи с целевой аудиторией, чтобы достичь желаемых результатов в работе и обеспечить позитивный имидж и авторитет учреждения в обществе.
Напрями комунікації
Тривалий час вважалось, що суди — це консервативні установи, які не бажають налагоджувати жодних зв’язків з громадськістю. На щастя, цей міф розвіюється, а роль і завдання суду набувають нових значень. При цьому комунікація стає необхідною умовою належної діяльності суду.
У Сьомому апеляційному адміністративному суді комунікаційній діяльності приділяють велику увагу. Важливу роль у забезпеченні зв’язку суду з громадськістю відіграють судді-спікери та прес-служби. Вони наділені правом висвітлювати офіційну позицію суду щодо прийнятих рішень, давати коментарі та інтерв’ю, налагоджувати співпрацю із журналістами місцевих та всеукраїнських ЗМІ. Також це робота щодо ведення офіційних сторінок суду в соціальних мережах та наповнення їх корисною, точною, а головне — актуальною інформацією про діяльність суду, оновлення законодавства тощо.
Для налагодження стабільного зв’язку з представниками громадськості функціонує відділ звернень, внутрішньої та зовнішньої комунікації, який веде роботу у кількох напрямах.
Передусім це взаємодія з учасниками судового процесу: фізичними та юридичними особами, адвокатами, громадськими організаціями тощо. Задля досягнення прозорості й відкритості під час здійснення правосуддя працівники відділу надають роз’яснення положень законодавства щодо розгляду і вирішення питань, пов’язаних з апеляційним переглядом справ та його результатами, а також іншу інформацію, яка стосується діяльності суду.
Зворотний зв’язок
7ААС постійно стежить за новими технологіями, які впроваджує у свою роботу для налагодження максимально ефективної комунікації з громадянами. Наприклад, отримати відповіді на важливі питання можна не лише традиційно (в офіційному листі чи телефонному режимі), а й за допомогою засобів он-лайн-зв’язку (Skype-дзвінка, он-лайн-чату на офіційному веб-сайті, а також мобільних додатків Viber, WhatsApp та Telegram).
Така робота з громадянами допомагає покращити рівень правосвідомості, зменшити кількість повторних звернень, скарг, зауважень та підвищити довіру до суду в цілому.
Ще одним важливим напрямом комунікаційної діяльності суду є періодичні опитування громадян, які дають змогу дізнатися думку відвідувачів та учасників судового процесу про якість судово-адміністративних послуг та рівень довіри до 7ААС зокрема й системи правосуддя загалом.
Окрім того, результати таких опитувань допомагають виявити сильні й слабкі сторони у роботі працівників суду, а відповідно — активізувати зусилля для впровадження позитивного досвіду та нових підходів до налагодження комунікації з громадянами, а також вчасно реагувати на допущені помилки під час надання судово-адміністративних послуг та запобігти недолікам у подальшій роботі.
Просвітницька діяльність
Перспективний напрям комунікації, який 7ААС активно розвиває, — це просвітницька діяльність. Суд дбає про правову освіту молоді, тому зі студентами-правниками та школярами постійно проводить заходи задля підвищення рівня правової культури, ознайомлення з діяльністю установи та завданнями судової системи України.
Для кожної вікової категорії розроблені відповідні завдання, які в ігровій формі допомагають зрозуміти значення і роль права та суду, краще засвоїти теоретичні знання та отримати чіткі уявлення про те, чим займається суд.
Просвітницькі кампанії для молоді мають неабияку популярність. Вивчати право у суді цікаво та пізнавально, тому охочих узяти участь в одному з правових заходів стає все більше.
Наведений перелік напрямів комунікаційної діяльності не є вичерпним. Як свідчить практика, ефективно побудована комунікація дає змогу підвищити якість роботи суду, зміцнити його авторитет у суспільстві та завоювати довіру громадян до вітчизняної Феміди. А 7ААС не зупиняється на досягнутому, тому постійно працює над побудовою нових комунікаційних стратегій задля забезпечення відкритості, доступності та прозорості у своїй діяльності.
Материалы по теме
В ВРП учили делать массаж сердца
10.11.2022
Судебные охранники сдали 130 литров крови
31.05.2022
ОАСК возвращается к обычному режиму работы
05.04.2022
В Украине стартует Кубок Фемиды 2021
10.08.2021
В КАС оценили способности студентов защищать свои права
в„–26-27 (1532-1533), 26.06—09.07.2021
ВСП собирается на заседание 18 мая 2021 года
18.05.2021
Работники 7ААС с детьми разрисовали писанки
17.05.2021
Восьмой ААС оценивает качество сервиса
22.04.2021
У судей появился еще один защитник прав - АРССУ
в„–12 (1518), 20.03—26.03.2021
Комментарии
А як ведуть себе зверхньо працівники відділу довідки, хтось реагує на це? Ні.
Одна реклама більше нічого. На сайті форма звернення не працює. На письмове звернення з вимогою розглянути у присутності, згідно ст.18 ЗУ №393, одні відписки, що це не є обов'язком для суб'єктів владн…