У меня один вопрос может кто нибудь проконсультирует. Как можно обойти закон как это сделал Павел Иванович Лазаренко и те кто помог ему вернуться на Украину и охранял и до сих пор охраняет, зная, что Павлу Ивановичу Лазаренко было запрещено покидать территорию Соединенных Штатов Америки и мало того он в 2014-2015 точно год не помню, выиграл украинский суд или у нас деньги решают все?
Микола Азаров зачитував свої судові рішення, винесені міжнародними суддями. Вони вказали, що понад рік судових розглядів- це є порушень вимог Міжнародного законодавства. ЗА те, що я 20 років добиваюсь виконання судових рішень про виплату мені заборгованої зарплати та розкриваю як юрист шахрайські схеми суддів, прокурорів та поліцейських, котрі мене переслідують за критику, мені придумали вже 6 судову справу " Про злісну непокору працівникам поліції". котрі 50 хвилин ломилися мені в квартиру.
действия председателя суда ГавРылюка незаконные по отношению к экс-руководителю аппарата суду и это установлено в решении суда, которое вступило в законную силу!
Пишіть повну інформацію: Зазначена екс-керівниця, як ви надрукували, за інкримінований період виконувала обов’язки голови ліквідаційної комісії апеляційного суду Луганської області і як і всі інші голови ліквідаційних комісій в межах економії коштів видавала назаи про преміювання себе, заступника, інших працівників апарату суду. Вона виграла спір за незаконне звільнення з посади у зв’язку з ліквідацією та не переведення її на рівнозначну посаду до новоутвореного суду.
Стаття сподобалася, правда закінчив її автор дещо мляво... Щось лишилося недописаним. Можливо, що для нашого суспільства треба повернутися до комуняцького минулого, де суди завжди приймали рішення, які потрібні владі, нікого не випускали з під арешту, не було виправдовувальних вироків, а карали завжди суворо. Можливо треба взагалі ліквідувати суди, а не займатися заміною суддів. Можливо нехай в Офісі Президента приймають усі рішення. То буде виключно по-Державницькі і усім буде весело. Квартал!
Зробити електронний суд не обов'язком, а правом, і секретарям як завжди доведеться робити подвійну роботу. Паперовий формат не ліквідується, а просто додається робота в ЕС. Зарплата вниз, обсяг роботи вверх.
Коли людина хоче отримати водійське посвідчення на автомобіль, вона спочатку вивчає теорію (правила дорожнього руху і «устройство» автомобіля), а потім місяць-два-три їздить на автомобілі з інструктором (наставником) і робить все за принципом - «роби як я». Підготовка медичних працівників складається з навчання у медичному закладі вищої освіти (ЗВО), складання Єдиного державного кваліфікаційного іспиту, а потім 3 роки - практичної підготовки (інтернатура) у закладі охорони здоров'я у конкретного
Так склалося Iсторично, що в Польщi державна мова польська, у Словаччинi - словацька, а в нас своя державна мова. Потрiбно дотримуватися закону, а порушники будуть витрачати тисячi гривень на штрафи, поки не навчаться поважати закон i конституцiю.
Бо щоб відсторонити від посади завгара, це питання повинен розглянути слідчий суддя в порядку передбаченому ст.ст. 156-157 КПК за участі слідчого та/або прокурора та підозрюваного чи обвинуваченого, його захисника.слідчий суддя, суд має право за клопотанням сторін кримінального провадження або за власною ініціативою заслухати будь-якого свідка чи дослідити будь-які матеріали, що мають значення для вирішення питання про відсторонення від посади.
який передбачає процедуру відсторонення від посади осіб, що призначаються Президентом. В данному випадку Президент виступає квазі судом і повинен до видання Указу розглянути подання по суті та почути не тільки думку прокурора а й особи стосовно якої отримав подання і після чого прийняти відповідне рішення, щодо видання Указу. Такий закон ВРУ не приймала. А тому і Президент не повноважний вирішувати клопотання прокурора.
Важко коментувати думку поважного юриста теоретика та спеціаліста в іншій ніж кримінальна діяльності. Висловлю лише думку яку в жодному коментарі Указу, як позитивному так і негативному не почув. Ч. 3 ст. 154 є відсилочною. " Питання про відсторонення від посади осіб, що призначаються Президентом України, вирішується Президентом України на підставі клопотання прокурора в порядку, встановленому законодавством". Не в порядку якоїсь ст. КПК а в порядку спеціального закону,
Окрім так званих кредитів, є вимога мати вищу освіту, вільно володіти державною мовою, заборону на участь у страйках, приховувати свої політичні погляди, зобов'язання фінансового контролю, заборону на отримання іншого доходу (окрім з/п), бути охайним та ввічливим, дотримуватись правил та норм поведінки, діяти виключно у межах законодавства і все це за зарплатню, що є меншою мінімалки!!! Де, в якій державі ще таке можливо?!
По перше треба пропагувати ідеї науково - технічного й технологічного прогресу в суспільстві. Для цього треба залучити мережу Просвіти. Треба створити цілий пул науково-технологічної пропаганди в медіа. А щодо технологічних досліджень то треба створити цілий механізм науково-технологічного конвеєра. Цей механізм повинен об`єднати банки, промислові компанії, наукові колективи, окремих винахідників та інженерів та цілі конструкторські бюро, тощо, в єдину систему.
Тобто абзац 6 статті 7 правління асоціації не хвилює взагалі? Звичайно, в теплі має бути тільки своя *опа, а незалежність суду - це незалежність виключно суддів.
Мені здається, що тут - судова помилка. Адже засуджений використав документ, до якого було внесено відомості - хоч і за неправомірну вигоду, - але правильні. Такий документ не є предметом ст. 358. Тим більше, що 2 роки без неправомірної вигоди засудженому відмовляли у внесенні правильних відомостей...
Вменили работнику суда море правил, обязанностей, требований. Только зарплату под все это положили нищенскую; секретарь суда -4,5 тыс.гр., помощник судьи-10-12 тыс. Учитывая вычеты=НИЩЕТА, по сравнению с судьями ( 50-70тыс.). А если учитать, что 80% всех подготовительных работ и судовое решение лежит на аппарате(помощниках), то понятно ПОСТОЯННОЕ УВОЛЬНЕНИЕ ИХ. Тем более, что все суды имеют заполняемость судьями только 0-44%.
Вам можливо і зрозуміло, а громадськість цього не розуміє та вважає, що апарат гроші лопатою гребе. Мінфін так теж не вважає, тому і додаткові гроші не виділяє. А по факту коли такі дані оприлюднюють, потрібно не середню зазначати, а мінімум та максимум, для того щоб побачити реальну картину. А ще для об'єктивності та повної картини, надайте дані щодо зарплат в ТУ та ДСА, звісно вони будуть казати, що то інше призначення, але ж як головні розпорядники коштів, вони могли б зробити перерозподіл.
что же это за суд ,если на него нет управы ? приняты законы так ,что снять и наказать невозможно . в Китае лучше - проштрафился -к стенке .не смотря на "регалии" .
Не знаю, як там все насправді, але коли відчув у себе перші ознаки ковіду, то приймав противірусний коктейль, в тому числі і з цим препаратом. Третю ніч відчув задишку, але на ранок все пройшло і більш не повернулось. Всього - 4 дні з температурою і все.
У таблиці вказана середня зарплата, у т.ч. секретарів судового засідання, для місцевих та апеляційних судів разом, а не тільки для першої інстанції. Зрозуміло, що в аперляції вище, а в середньому. До того ж таблиця показує динаміку ,а не абсолютні величини
Фантастичні розміри заробітних плат. Зарплата секретаря судового засідання - 4,5 тис. грн. Шановні журналісти, будь-ласка не вводьте в оману людей, коли зазначаєте такі розміри зарплат в судах та перевіряйте надані Вам відомості перед тим як їх публікувати.
Навіщо вводити людей в оману?! Немає таких зарплат в першій інстанції! Оклад секретаря с/з до 1 липня 4250грн., з 1 липня 4440, з 1 грудня 4590, ранг від 200 до 400 та надбавка за вислугу від 0 до 50% від окладу, та навіть із максимальним рангом та вислугою з 1 грудня вийде 7285, а до грудня ще менше, а в тих, що не мають вислуги - доплата до МЗП!!!
Мінюст "курить бамбук" за відсутності фінансування. В судах-нема коштів на відправку пошти, звільнились 90% секретарів, помічників сіддів. А відрядження одного судді обходиться державі min до 0,5млн гриивен. То може пора розганяти Мінюст, КабМін,... Може дешевше використати резерв суддів?
Не надоело Вам отправлять людей по командировкам, платить бешенные командировочные при полном отсутствии финансирования. У Вас тысяча готовых судей в резерве, заполняйте вакансии!
У меня один вопрос может кто нибудь проконсультирует. Как можно обойти закон как это сделал Павел Иванович Лазаренко и те кто помог ему вернуться на Украину и охранял и до сих пор охраняет, зная, что Павлу Ивановичу Лазаренко было запрещено покидать территорию Соединенных Штатов Америки и мало того он в 2014-2015 точно год не помню, выиграл украинский суд или у нас деньги решают все?
Микола Азаров зачитував свої судові рішення, винесені міжнародними суддями. Вони вказали, що понад рік судових розглядів- це є порушень вимог Міжнародного законодавства. ЗА те, що я 20 років добиваюсь виконання судових рішень про виплату мені заборгованої зарплати та розкриваю як юрист шахрайські схеми суддів, прокурорів та поліцейських, котрі мене переслідують за критику, мені придумали вже 6 судову справу " Про злісну непокору працівникам поліції". котрі 50 хвилин ломилися мені в квартиру.
треба звичайно зажравшихся перевірити, але вони отримують стимулюючі виплати за поданням голів судів, то ж треба і тих "доброчесних" голів перевіряти!
Багато керівників апаратів зловживають повноваженнями, тому треба їх всіх перевіряти щодо надмірного нарахування собі надбавок та премій
действия председателя суда ГавРылюка незаконные по отношению к экс-руководителю аппарата суду и это установлено в решении суда, которое вступило в законную силу!
Пишіть повну інформацію:
Зазначена екс-керівниця, як ви надрукували, за інкримінований період виконувала обов’язки голови ліквідаційної комісії апеляційного суду Луганської області і як і всі інші голови ліквідаційних комісій в межах економії коштів видавала назаи про преміювання себе, заступника, інших працівників апарату суду. Вона виграла спір за незаконне звільнення з посади у зв’язку з ліквідацією та не переведення її на рівнозначну посаду до новоутвореного суду.
Стаття сподобалася, правда закінчив її автор дещо мляво... Щось лишилося недописаним. Можливо, що для нашого суспільства треба повернутися до комуняцького минулого, де суди завжди приймали рішення, які потрібні владі, нікого не випускали з під арешту, не було виправдовувальних вироків, а карали завжди суворо. Можливо треба взагалі ліквідувати суди, а не займатися заміною суддів. Можливо нехай в Офісі Президента приймають усі рішення. То буде виключно по-Державницькі і усім буде весело. Квартал!
Зробити електронний суд не обов'язком, а правом, і секретарям як завжди доведеться робити подвійну роботу. Паперовий формат не ліквідується, а просто додається робота в ЕС. Зарплата вниз, обсяг роботи вверх.
Коли людина хоче отримати водійське посвідчення на автомобіль, вона спочатку вивчає теорію (правила дорожнього руху і «устройство» автомобіля), а потім місяць-два-три їздить на автомобілі з інструктором (наставником) і робить все за принципом - «роби як я».
Підготовка медичних працівників складається з навчання у медичному закладі вищої освіти (ЗВО), складання Єдиного державного кваліфікаційного іспиту, а потім 3 роки - практичної підготовки (інтернатура) у закладі охорони здоров'я у конкретного
Так склалося Iсторично, що в Польщi державна мова польська, у Словаччинi - словацька, а в нас своя державна мова. Потрiбно дотримуватися закону, а порушники будуть витрачати тисячi гривень на штрафи, поки не навчаться поважати закон i конституцiю.
КОНСТИТУЦІЯ УКРАЇНИ
(Відомості Верховної Ради України (ВВР), 1996, № 30, ст. 141)
Стаття 131. В Україні діє Вища рада правосуддя, яка:
6) ухвалює рішення про тимчасове відсторонення судді від здійснення правосуддя;
Звичайно, два роки вони повинні проходити практику: Як брати, що б не попадатися.
А суддю КС без проблем, запросто, на якійсь тайній вечері.
Бо щоб відсторонити від посади завгара, це питання повинен розглянути слідчий суддя в порядку передбаченому ст.ст. 156-157 КПК за участі слідчого та/або прокурора та підозрюваного чи обвинуваченого, його захисника.слідчий суддя, суд має право за клопотанням сторін кримінального провадження або за власною ініціативою заслухати будь-якого свідка чи дослідити будь-які матеріали, що мають значення для вирішення питання про відсторонення від посади.
який передбачає процедуру відсторонення від посади осіб, що призначаються Президентом. В данному випадку Президент виступає квазі судом і повинен до видання Указу розглянути подання по суті та почути не тільки думку прокурора а й особи стосовно якої отримав подання і після чого прийняти відповідне рішення, щодо видання Указу. Такий закон ВРУ не приймала. А тому і Президент не повноважний вирішувати клопотання прокурора.
Важко коментувати думку поважного юриста теоретика та спеціаліста в іншій ніж кримінальна діяльності. Висловлю лише думку яку в жодному коментарі Указу, як позитивному так і негативному не почув. Ч. 3 ст. 154 є відсилочною. " Питання про відсторонення від посади осіб, що призначаються Президентом України, вирішується Президентом України на підставі клопотання прокурора в порядку, встановленому законодавством". Не в порядку якоїсь ст. КПК а в порядку спеціального закону,
Окрім так званих кредитів, є вимога мати вищу освіту, вільно володіти державною мовою, заборону на участь у страйках, приховувати свої політичні погляди, зобов'язання фінансового контролю, заборону на отримання іншого доходу (окрім з/п), бути охайним та ввічливим, дотримуватись правил та норм поведінки, діяти виключно у межах законодавства і все це за зарплатню, що є меншою мінімалки!!!
Де, в якій державі ще таке можливо?!
По перше треба пропагувати ідеї науково - технічного й технологічного прогресу в суспільстві. Для цього треба залучити мережу Просвіти. Треба створити цілий пул науково-технологічної пропаганди в медіа. А щодо технологічних досліджень то треба створити цілий механізм науково-технологічного конвеєра. Цей механізм повинен об`єднати банки, промислові компанії, наукові колективи, окремих винахідників та інженерів та цілі конструкторські бюро, тощо, в єдину систему.
Тобто абзац 6 статті 7 правління асоціації не хвилює взагалі? Звичайно, в теплі має бути тільки своя *опа, а незалежність суду - це незалежність виключно суддів.
Мені здається, що тут - судова помилка. Адже засуджений використав документ, до якого було внесено відомості - хоч і за неправомірну вигоду, - але правильні. Такий документ не є предметом ст. 358. Тим більше, що 2 роки без неправомірної вигоди засудженому відмовляли у внесенні правильних відомостей...
Вменили работнику суда море правил, обязанностей, требований. Только зарплату под все это положили нищенскую; секретарь суда -4,5 тыс.гр., помощник судьи-10-12 тыс. Учитывая вычеты=НИЩЕТА, по сравнению с судьями ( 50-70тыс.). А если учитать, что 80% всех подготовительных работ и судовое решение лежит на аппарате(помощниках), то понятно ПОСТОЯННОЕ УВОЛЬНЕНИЕ ИХ. Тем более, что все суды имеют заполняемость судьями только 0-44%.
Вам можливо і зрозуміло, а громадськість цього не розуміє та вважає, що апарат гроші лопатою гребе. Мінфін так теж не вважає, тому і додаткові гроші не виділяє.
А по факту коли такі дані оприлюднюють, потрібно не середню зазначати, а мінімум та максимум, для того щоб побачити реальну картину.
А ще для об'єктивності та повної картини, надайте дані щодо зарплат в ТУ та ДСА, звісно вони будуть казати, що то інше призначення, але ж як головні розпорядники коштів, вони могли б зробити перерозподіл.
что же это за суд ,если на него нет управы ? приняты законы так ,что снять и наказать невозможно . в Китае лучше - проштрафился -к стенке .не смотря на "регалии" .
Не знаю, як там все насправді, але коли відчув у себе перші ознаки ковіду, то приймав противірусний коктейль, в тому числі і з цим препаратом. Третю ніч відчув задишку, але на ранок все пройшло і більш не повернулось. Всього - 4 дні з температурою і все.
У таблиці вказана середня зарплата, у т.ч. секретарів судового засідання, для місцевих та апеляційних судів разом, а не тільки для першої інстанції. Зрозуміло, що в аперляції вище, а в середньому. До того ж таблиця показує динаміку ,а не абсолютні величини
Фантастичні розміри заробітних плат. Зарплата секретаря судового засідання - 4,5 тис. грн. Шановні журналісти, будь-ласка не вводьте в оману людей, коли зазначаєте такі розміри зарплат в судах та перевіряйте надані Вам відомості перед тим як їх публікувати.
Навіщо вводити людей в оману?!
Немає таких зарплат в першій інстанції!
Оклад секретаря с/з до 1 липня 4250грн., з 1 липня 4440, з 1 грудня 4590, ранг від 200 до 400 та надбавка за вислугу від 0 до 50% від окладу, та навіть із максимальним рангом та вислугою з 1 грудня вийде 7285, а до грудня ще менше, а в тих, що не мають вислуги - доплата до МЗП!!!
Де це такі заробтні плати у секретарів с/з:?) вони на відсотків 40 менші ніж в таблиці.
Мінюст "курить бамбук" за відсутності фінансування. В судах-нема коштів на відправку пошти, звільнились 90% секретарів, помічників сіддів. А відрядження одного судді обходиться державі min до 0,5млн гриивен. То може пора розганяти Мінюст, КабМін,... Може дешевше використати резерв суддів?
Не надоело Вам отправлять людей по командировкам, платить бешенные командировочные при полном отсутствии финансирования. У Вас тысяча готовых судей в резерве, заполняйте вакансии!