25.11.2024 17:49
В Іспанії оштрафували 5 авіакомпаній за порушення прав споживачів. Приводом стали доплати, які вони вимагають за різні послуги, у тому числі ручну поклажу, вибір місця та роздруківку посадкового талону в аеропорту.
Як повідомило міністерство соціальних прав та захисту прав споживачів, загальний розмір штрафів складе 179 млн євро, а їх причиною стали «неправомірні практики», пише «Закон і Бізнес» із посиланням на Бі-Бі-Сі.
Крім обмежень на ручну поклажу, доплати за вибір місця при польоті з дітьми та роздруківку талона, до них влада країни також зарахувала відмову приймати готівку при купівлі квитків в аеропорту.
Найбільший штраф — 107,8 млн євро — виписано ірландській компанії Ryanair, яка є найбільшим лоукостером в Європі та другим за обсягами перевезень у світі. Глава Ryanair уже заявив, що через це рішення компанія не зможе встановлювати низькі ціни на квитки.
Vueling має заплатити 39,3 млн євро, EasyJet - 29,1 млн, Norwegian Air — 1,6 млн, а Volotea — 1,2 млн. Розмір штрафу визначено залежно від того, наскільки серйозними влада вважає порушення та скільки, на їхню думку, авіакомпанії заробили завдяки цим порушенням.
Окремо міністерство відзначило практику Ryanair вимагати «непропорційну» доплату за роздрук посадкового талону в аеропорту.
Влада Іспанії також звинувачує бюджетні авіакомпанії в тому, що ціни на їхні квитки встановлюються за непрозорими принципами — і це стосується як сайтів самих перевізників, так й їхніх партнерів. Така практика «не дає споживачам можливості порівняти пропозиції» та зробити поінформований вибір.
Іспанське міністерство також заборонило авіакомпаніям продовжувати практики, за які вони були покарані.
Закон і Бізнес
Коментарі
До статті поки що не залишили жодного коментаря. Напишіть свій — і будьте першим!