Куди молодому правнику краще йти працювати: до юридичної фірми чи на підприємство? Як визначитися з пріоритетами, реально оцінити свої можливості та максимально ефективно використати набуті знання?
Про це інформує «Закон і Бізнес» з посиланням на НААУ.
Про ці та інші питання говорили під час панельної дискусії для студентів на тему «In-house vs External: куди податися юристу? Недоліки та переваги». Ініціатором заходу виступив молодіжний комітет НААУ — UNBA NextGen.
Інхаус по суті є юристом, котрий працює безпосередньо на бізнес, який є його основним (часто і єдиним) клієнтом. Тож він має добре розумітися на всіх бізнес-процесах. І, працюючи у безпосередній близькості до бізнесу, він має попереджати негативні наслідки для компанії на їх початковій стадії. Про це розповів начальник управління судової практики та взаємодії з контролюючими органами Метінвест Холдинг Євген Дядюк. Його юридична команда в Україні налічує більше ста фахівців.
Юрист звернув увагу на міф про те, що інхаус начебто вирішує абсолютно всі питання бізнесу. І, на відміну від зовнішнього консультанта, не має спеціалізації. На початку карʼєри, особливо на невеликих підприємствах, юристу дійсно доводиться консультувати з усіх питань. Утім, спеціалізація все одно присутня. Бо завжди існують певні галузі права, з яких доводиться консультувати найчастіше. Сучасні реалії вже внесли свої корективи і все частіше можна зустріти компанії, в яких юрист має конкретну спеціалізацію. При цьому за потреби він залучається до крос-функціональних проектів.
Про тонкощі наукових і викладацьких перспектив для майбутніх правників розповіла доцентка юридичного факультету Національного авіаційного університету Оксана Миронець. Вона звернула увагу на важливості розвитку як інформаційної грамотності, так і іншомовної компетентності. Науковець представила майбутнім юристам та обґрунтувала позицію потреби в існуванні зацікавленості у побудові себе як професіонала. Бо це невід’ємний елемент юридичної діяльності.
Представник UNBA NextGen у Рівненській області Алла Філатова переконана, що не треба боятися заявляти про себе. Вона наголосила на перевагах членства студентів у правничих громадських організаціях, а також важливості участі у юридичних заходах. Адже необхідною складовою в роботі юриста завжди була комунікація. Також в еру телекомунікаційних надможливостей необхідно вміти заявляти про себе, надсилати резюме як в юридичні компанії, які можуть бути потенційними роботодавцями, так і намагатися потрапити на стажування (виробничу практику) у державні органи влади, щоб мати уявлення, як система працює зсередини.
Важливим є не тільки те, що ви можете винести на юридичний ринок, а й те, як саме ви входите на юридичний ринок. Тому представник UNBA NextGen у Полтавській області Владислав Кормушин радить у будь-якому випадку розвивати власний бренд. В умовах високої конкуренції він стає необхідністю, важливою умовою затребуваності адвокатів і юристів. Особистий бренд допомагає юристам збільшити кількість нових клієнтів, продемонструвати свої досягнення, донести корисну інформацію, сформувати довіру та навіть підвищити вартість послуг. І необхідними елементами бренду завжди є компетентність, порядність та емпатія.
Коментарі
До статті поки що не залишили жодного коментаря. Напишіть свій — і будьте першим!