Мін’юст використовує соціальні мережі - Facebook, YouTube, Twitter, Instagram, Telegram - як джерело інформації, для взаємодії з громадськістю, донесення соціально важливої інформації до аудиторії. Чи можна в них отримати відповідь на звернення?
Про це інформує «Закон і Бізнес» з посиланням на Мін’юст.
В Мін’юсті наголошують, що через повідомлення в соціальній мережі неможливо отримати офіційну відповідь від Мін’юсту на надіслані звернення. А саме відповідь на бланку Міністерства юстиції за підписом керівного складу, так як це не передбачено Порядком розгляду звернень та організації особистого прийому громадян у Мін’юсті, його територіальних органах, підприємствах, установах та організаціях, що належать до сфери його управління, затвердженим наказом Міністерства юстиції від 15.02.2017 № 388/5, зареєстрований у Міністерстві юстиції 17.02.2017 за № 229/30097 (із змінами).
Це стосується як соціальних мереж Міністерства юстиції, так і сторінки Facebook міністра юстиції Дениса Малюськи.
Для того, щоб отримати офіційну відповідь, необхідно звернутися на визначені на вебсайті Міністерства юстиції адреси електронної пошти: callcentre@minjust.gov.ua (для фізичних осіб), themis@minjust.gov.ua (для юридичних осіб). Лист буде зареєстрований та опрацьований у встановлений законодавством строк.
Вимоги до звернення особи/громадянина
Відповідно до положень частини шостої та сьомої статті 5 закону «Про звернення громадян» письмове звернення надсилається поштою або передається громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).
У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним.
Застосування кваліфікованого електронного підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.
Відповідно до вимог частини першої статті 8 закону «Про звернення громадян» письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.
Звернення, що подається шляхом заповнення та надсилання форми електронного звернення, яка розміщена на вебсайті Мін’юсту у рубриці «Звернутися до Міністерства»
Електронні звернення надсилаються на визначену адресу електронної пошти Міністерства юстиції або шляхом заповнення та надсилання електронної форми, яка розміщується на офіційному вебсайті Міністерства юстиції за посиланням.
Вимоги до оформлення такого звернення визначені положеннями частини шостої та сьомої статті 5 та частини першої статті 8 закону «Про звернення громадян», що зазначені вище.
.
Матеріали за темою
У Кишиневі запрацювала філія ДП «Документ»
28.10.2025
Посадовця Мін’юсту затримали на хабарі
03.10.2025


Коментарі
До статті поки що не залишили жодного коментаря. Напишіть свій — і будьте першим!