23.02.2024 17:31
Купити автомобіль — це півсправи: потрібно ще знайти місце, де його запаркувати. В Німеччині, наприклад, щоб залишити машину на дорозі біля свого ж будинку потрібний особливий дозвіл.
Такі резидентні дозволи видають автовласникам у центральних та інших густонаселених або сильно завантажених районах, на території яких за муніципальні місця для паркування стягується погодинна плата, пише DW.
Штраф за неоплачене паркування, згідно з німецькими правилами дорожнього руху, становить 20 євро за перші півгодини. Після трьох годин, якщо це зафіксовано, підвищується до 40 євро.
Тривалий час збір за оформлення резидентних дозволів мав, скоріше, символічний характер — кілька десятків євро на рік, незалежно від моделі. Однак останнім часом комунальна влада почала замислюватися над використанням тарифів на паркування як інструменту для зменшення кількості машин та скорочення трафіку в містах. Тим самим хочуть розвантажити дороги, зменшити рівень забруднення повітря, покращити якість життя і привабливість довкілля.
Кожен припаркований легковий автомобіль займає в середньому близько 12 м2. Звільнений простір можна перепрофілювати — наприклад, віддавати власникам кафе для встановлення столиків або просто розміщувати діжки для квітів та інших рослин.
Процес перегляду тарифів обіцяє бути тривалим, небезболісним, як будь-яка зміна звичних правил. Проте у Німеччині починають підвищувати ціни на паркування, щоб люди частіше користувалися громадським транспортом або навіть відмовлялися від особистих машин, відкривали собі можливості каршерингу, прокату велосипедів тощо.
Як повідомляв «ЗіБ», у Києві з 22 лютого скасовано плату за паркування, оскільки нові підвищені тарифи, встановлені «Київтранспарксервіс», оспорюються в судовому порядку.
Закон і Бізнес
Коментарі
До статті поки що не залишили жодного коментаря. Напишіть свій — і будьте першим!