Чимало хто вже зареєструвався у системі «Електронний суд» та повною мірою оцінив її переваги. Водночас варто звернути увагу на важливі деталі, які допоможуть оптимізувати роботу.
На особливості використання е-суду звернули увагу в відділі надання інформаційних послуг, руху адміністративних справ та діловодства Сьомого ААС, інформує «Закон і Бізнес».
Як відомо, підсистема «Електронний суд» забезпечує обмін процесуальними документами (надсилання та отримання документів) в електронній формі між судами, органами та установами системи правосуддя, між судом та учасниками судового процесу, між учасниками судового процесу. Її ефективне функціонування забезпечує оперативність та зручність у комунікації суду зі сторонами у справах.
Відповідно до вимог процесуального законодавства з початком функціонування підсистем (модулів) ЄСІТС адвокати, нотаріуси, приватні виконавці, арбітражні керуючі, судові експерти, державні органи, органи місцевого самоврядування та суб’єкти господарювання державного та комунального секторів економіки реєструють офіційні електронні адреси в ЄСІТС в обов’язковому порядку. Інші особи мають право зробити те саме в добровільному порядку. Як повідомляв «ЗіБ», такі вимоги вступили в силу з 18.10.2023.
Для пришвидшення комунікації учасникам справи важливо зазначати адресу своєї електронної пошти. Тим, хто зареєструє у системі офіційні електронні адреси, суд надсилатиме документи лише в електронній формі на вказані е-скриньки. Адресу електронної пошти потрібно вказувати навіть якщо учасники процесу не зареєстровані в системі, тоді є можливість також отримувати процесуальні документи в електронному вигляді у зручний час та зручному місці.
Також на оптимізацію реєстрації апеляційних скарг у суді впливає коректність зазначених відомостей про учасників процесу, їхні адреси (поштові та електронні), паспортні дані та реєстраційний номер облікової картки платника податків.
Разом з тим, важливо звернути увагу на те, що система пропонує шаблони майже всіх передбачених процесуальним законодавством заяв та клопотань, що в рази спрощує створення необхідних документів. Відповідно коректна реєстрація апеляційних скарг та процесуальних документів також залежить і від правильності вибраного шаблону.
Таким чином, аби оптимізувати процес електронної комунікації із судом, важливо насамперед стати активним користувачем Е-суду, а також забезпечити повне внесення необхідних даних.
Як повідомляв «ЗіБ», ознайомитися з процесом роботи в «Електронному суді», розібратися з його основними функціями та отримати корисні поради покликані допомогти відкриті онлайн-семінари, які були проведені фахівцями державних підприємств «Інформаційні судові системи» та «Центр судових сервісів».
Натисність на зображення, аби підписатися на телеграм-канал «ЗіБ» та знати більше про новини судової системи.
Матеріали за темою
Про електронні докази розкажуть адвокатам
01.05.2024
Коментарі
До статті поки що не залишили жодного коментаря. Напишіть свій — і будьте першим!