15.08.2022 10:12
У бюджеті практично зовсім відсутні кошти для фінансування дорожніх робіт та повернення кредитів, які брали на розвиток мережі автомобільних доріг. Кабмін запропонував ВР залатати цю діру.
Відповідно уніс проект «Про внесення змін до розділу ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України щодо ставок акцизного податку» (№7668), повідомляє «Закон і Бізнес».
За твердженнями Уряду, значний дефіцит коштів для фінансування дорожнього господарства пов’язаний із пільгами, які парламентарі надали для імпорту автомобілів та пального. І хоча з 1.07.20022 відновлено сплату акцизного податку та ввізного мита на імпортовані легкові автомобілі, це не компенсує втрат за березень-червень.
Тож Кабмін пропонує повернути акцизний податок на імпортоване та вироблене в Україні пальне, який був основним джерелом наповнення державного дорожнього фонду. Щоправда, у дещо меншому розмірі, ніж було раніше: 100 євро за 1000 л (замість 213,5 евро).
У Кабміні очікують, що це наповнюватиме дорожній фонд на 2 млрд грн. щомісячно — виходячи з теперішніх темпів імпорту.
Не важко порахувати, що вартість пального на заправках автоматично зросте майже на 5 грн. за 1 л (з урахуванням НДС) по кожній позиції.
Закон і Бізнес
Коментарі
До статті поки що не залишили жодного коментаря. Напишіть свій — і будьте першим!