Зберегти старих і залучити нових талановитих співробітників у зв’язку з дефіцитом на ринку праці стає дедалі складніше. Тому роботодавці пропонують співробітникам більш гнучкий режим праці.
Так, до списку компаній, які запропонували своїм співробітникам перейти на 4-денний робочий тиждень, приєдналась японська корпорація Panasonic, повідомляє Bloomberg.
За словами керівництва, вільні дні працівники можуть витрачати на особисті справи. Вони можуть навіть підробляти деінде або займалися волонтерською роботою. Головне — знайти ідеальний баланс між стилями роботи та життя, який би підійшов.
Загалом у Японії варіант із більш ніж двома гарантованими вихідними днями на тиждень у 2020 році (дані опитування, проведеного Міністерством праці) використовує 8% компаній. Проте варіант із 4-денним робочим тижнем стає все популярнішим. Наприклад, із квітня цього року виробник ліків Shionogi & Co. дасть своїм працівникам можливість відпочивати тричі на тиждень. А Yahoo Japan Corp. та Sompo Himawari Life Insurance Inc. дозволяють піти на «чотириденку» тим, хто доглядає дітей або старих родичів.
Коментарі
До статті поки що не залишили жодного коментаря. Напишіть свій — і будьте першим!