Зберегти старих і залучити нових талановитих співробітників у зв’язку з дефіцитом на ринку праці стає дедалі складніше. Тому роботодавці пропонують співробітникам більш гнучкий режим праці.
Так, до списку компаній, які запропонували своїм співробітникам перейти на 4-денний робочий тиждень, приєдналась японська корпорація Panasonic, повідомляє Bloomberg.
За словами керівництва, вільні дні працівники можуть витрачати на особисті справи. Вони можуть навіть підробляти деінде або займалися волонтерською роботою. Головне — знайти ідеальний баланс між стилями роботи та життя, який би підійшов.
Загалом у Японії варіант із більш ніж двома гарантованими вихідними днями на тиждень у 2020 році (дані опитування, проведеного Міністерством праці) використовує 8% компаній. Проте варіант із 4-денним робочим тижнем стає все популярнішим. Наприклад, із квітня цього року виробник ліків Shionogi & Co. дасть своїм працівникам можливість відпочивати тричі на тиждень. А Yahoo Japan Corp. та Sompo Himawari Life Insurance Inc. дозволяють піти на «чотириденку» тим, хто доглядає дітей або старих родичів.