У Сьомому апеляційному адміністративному суді з’явився телеграм-бот – віртуальний помічник, який допомагає клієнтам у вирішенні багатьох питань.
Про це повідомляє «Закон і Бізнес» з посиланням на прес-службу 7ААС.
Щоб почати розмову з чат-ботом, потрібно знайти у пошуковому віконці «Телеграма» 7ААС_info_bot. І онлайн-працівник готовий відповідати про:
- контактні дані суду
- порядок подачі апеляційної скарги
- дату та час слухання справи
- банківські реквізити для сплати судового збору тощо.
Навіть більше, віртуальний помічник нагадає клієнту про час та дату розгляду його справи: для цього потрібно лише натиснути кнопку «Коли в мене справа».
Також за запитом бот зможе надіслати копію рішення у справі.
«Спілкуватися з з ботом легко, зручно та швидко, крім того, він має свій авторський стікерпак і його навіть можна побачити», – повідомляє прес-служба суду, закликаючи колег і собі впроваджувати сучасні технології.
Матеріали за темою
У ВРП вчили робити масаж серця
10.11.2022
Судові охоронці здали 130 літрів крові
31.05.2022
У суддів з’явився ще один захисник прав — АРССУ
в„–12 (1518), 20.03—26.03.2021
В Одесі попрощалися з Валерієм Балухом
25.02.2021
7ААС провів засідання за новим КАСУ
08.04.2020
ЗОАС перерахував кошти для лікарні
27.03.2020
Суддів одягнули у нові мантії
13.01.2020
У сумському райсуді винесли вирок ворогам здоров’я
в„–51-52 (1453-1454), 28.12—10.01.2020


Коментарі
До статті поки що не залишили жодного коментаря. Напишіть свій — і будьте першим!