Конфліктів з клієнтами уникнути неможливо, гірше — ігнорувати та доводити їх до судової війни. Але хороший конфлікт — вирішений конфлікт, і тут на допомогу приходить інститут медіації.
Під час круглого столу, присвяченому застосуванню медіації у споживчих спорах, старший юрист практики вирішення спорів ЮФ Evris Любомир Мужик розповів про переваги та недоліки застосування медіації в Україні.
Серед переваг він виокремив оперативність вирішення конфлікту; конфіденційність; вільність форми комунікації та відсутність формалізації; невисока вартість процедури; гнучкість рішень.
Натомість, як зазначив юрист, у медіації є два значних недоліки: вона можлива виключно за згоди усіх сторін конфлікту; у разі непередбачених обставин або недобросовісності хоча б однієї зобов’язаної сторони примусове виконання прийнятого в результаті медіації рішення є неможливим.
Матеріали за темою
Семен Ханін — єдиний представник Європи у Hall of Fame в дослідженні Social Impact Awards
12.12.2025
ADER HABER запускає International Desk для роботи з міжнародними проєктами та інституціями
01.12.2025
Найбільшому притулку для тварин в Україні — 25 років: ЮК «Амбер» привітала «Сіріус» з ювілеєм
13.10.2025
В Україні започаткували Вищу школу лобізму
07.10.2025


Коментарі
До статті поки що не залишили жодного коментаря. Напишіть свій — і будьте першим!