Щодня до Вищого спеціалізованого суду з розгляду цивільних і кримінальних справ надходить у середньому 490 запитів. Причому переважно в усній формі: 405 — телефоном, 67 – на особистому прийомі та лише 18 – у письмовому вигляді.
Як повідомили «ЗіБ» у прес-службі ВСС, торік до установи надійшло майже 123 тис. запитів на публічну інформацію, 96% яких 3 усні. Це дещо менше, ніж у 2015 році (на 6,9 %).
Прикметно, що на думку ВСС, на зменшення загальної кількості запитів вплинуло більш ніж дворазове збільшення тривалості телефонних розмов із довідковою службою. Якщо у позаминулому році запитувачі «наговорили» 3417 годин, то у 2016-му — 6324. А одна розмова в середньому тривала 3,7 хв. (1,8 хв. — у 2015 році).
Водночас на 20% зросло надходження письмових запитів (4474). Із них 86% отримано від громадян, 13,7% — від юридичних осіб, решта —від громадських організацій та ЗМІ.
Питання, порушені громадянами у запитах, стосувалися роз’яснення норм процесуального законодавства, строків подання та порядку оформлення касаційних скарг (клопотань, заяв), справляння судового збору, видачі копій судових рішень ВСС, надходження та стану розгляду скарг і заяв тощо.

Матеріали за темою
У ВРП вчили робити масаж серця
10.11.2022
Судові охоронці здали 130 літрів крові
31.05.2022
У суддів з’явився ще один захисник прав — АРССУ
в„–12 (1518), 20.03—26.03.2021
В Одесі попрощалися з Валерієм Балухом
25.02.2021
7ААС провів засідання за новим КАСУ
08.04.2020
ЗОАС перерахував кошти для лікарні
27.03.2020
Суддів одягнули у нові мантії
13.01.2020
У сумському райсуді винесли вирок ворогам здоров’я
в„–51-52 (1453-1454), 28.12—10.01.2020
Коментарі
До статті поки що не залишили жодного коментаря. Напишіть свій — і будьте першим!