В Америці придумали спосіб боротися з "піратськими" ресурсами - з сайтів, які містять неліцензійний контент, буде видалена реклама.
Білий дім у співдружності з найбільшими рекламними компаніями прийняв новий галузевий стандарт, згідно з яким з сайтів, що містять неліцензійний контент, буде видалятися реклама, передає delo.ua. Таким чином власники «піратських» ресурсів позбавлятися джерела доходів.
Для визнання ресурсу піратським буде необхідно отримати скарги від користувачів і провести дослідження. Каратися відсутністю реклами будуть не тільки піратські сайти, але й ресурси, викриті у продажу наркотиків та контрабанді.
"Уряд рішуче підтримує зусилля щодо зменшення ліцензійних порушень, ми вітаємо ініціативу, висунуту компаніями, щоб створити галузеві стандарти, які допоможуть перемогти піратство шляхом зниження фінансових стимулів", - зазначила координатор з питань інтелектуальної власності та інформаційної безпеки Вікторія Еспінел.
Однак деякі вважають ці заходи недостатніми. Приміром екс-сенатор, медіа-лобіст Крісс Тодд впевнений, що новий стандарт як і раніше занадто м'який, а до того ж викликає непропорційно велике навантаження безпосередньо на правовласника.
В даний час прийняли нові правила гри такі рекламні компанії, як Yahoo, Google, Microsoft, Condé Nast, AOL, Adtegrity, 24/7 Media і SpotXchange. Коли новий стандарт буде приведений в дію, великій кількості "піратських" сайтів доведеться шукати нових партнерів для розміщення реклами.
Матеріали за темою
Заробити, крутячи педалі, можна у Флоренції
15.05.2024
Папа римський закликав заводити більше дітей
11.05.2024
У Польщі зможуть розмовляти ще однією мовою
08.05.2024
Коментарі
До статті поки що не залишили жодного коментаря. Напишіть свій — і будьте першим!